وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زندگیتان را مملو از عشق کنید

زندگیتان را مملو از عشق کنید
با ساخت این تزئینات و هدایای دست ساز ساده و زیبا محبت و احساستان را در روز ولنتاین ابراز کنید. از هنرهای با طرح قلب گرفته تا تزئینات زیبا برای لباس در روز ولنتاین، جشن این روز را عاشقانه و با شکوه خواهند کرد.

استفاده از هنر مدرن در تزئین روز ولنتاین
این تصویر دست ساز زیبا دکور تزئینی عالی برای این قفسه در روز ولنتاین است. این کلاژ یا تکه‌چسبانی بسیار زیبا ست. ( روشی در تولید آثار تجسمی است که در آن مصالح و مواد مختلف چون کاغذهای رنگی، مقوا، پارچه، ریسمان، بریده روزنامه، عکس و … بر سطح بوم، تخته یا مقوا با ترکیب توامان و مناسب می‌چسبانند.

 
گاه با نقاشی و طراحی به تکمیل آن می‌پردازند ). برای این کار شکلهای یکسان را از بافت و طرحهای مختلف انتخاب کنید (ما در اینجا از شکل پرنده و قلب در سایزهای مختلف استفاده کرده ایم )، سپس از اسپری چسب استفاده کنید تا آنها را بر مقوای سفید رنگی بچسبانید و قاب کنید.
 
برای کارهای پیشرفته تر، با مداد بر روی بومهای خریداری شده از فروشگاه طراحی کنید و سپس بر روی طرحتان با استفاده از یک سوزن ضخیم نخ رنگی کوک بزنید ( ما تکنیک کوک زیگزاگ را اینجا استفاده کرده ایم ).
بنر روز ولنتاین
رنگهای روشن تاقچه بالا بخاری روز ولنتاین را جلوه می دهند. رنگ قلبهای سنتی صورتی با رنگهای نارنجی، زرد، سبز و آبی طرح بنر، تلفیق می شود. برای درست کردن آن، شانزده قلب را در کاغذهای طرح دار مختلف بکشید و آنها را بریده و در آورید.
 
از شابلون برای کشیدن حروف داخل قلبها استفاده کنید و یک عبارت زیبای عاشقانه را بنویسید. قلبها را به مربعهای رنگی با الگوهای جالب بچسبانید، به مربعها روبان قرمز رنگی ببندید و از بالای شومینه آویزان کنید.

بالش عشق
یکی از بالشهای دکوری را برای روز ولنتاین استفاده کنید. کلمه عشق را با شابلون با رنگ زیبا روی پارچه ای جداگانه بنویسید و رنگ کنید. سپس حروف را با قیچی در بیاورید، برای سریعتر انجام دادن این کار، حروف پارچه ای آماده در مغازه ها را می توان خریداری کرده و استفاده کرد.

متن عاشقانه
دیوار یا قفسه را با یک متن عاشقانه امیدبخش داخل قاب، برای روز ولنتاین تزئین کنید. با استفاده از ابزار برش قالبی، کلمات را ببرید (مثل "عشق آرام بخش است بسان آفتاب پس از باران" که در تصویر نشان داده شده یا عبارتهای دیگر عاشقانه ) و آنها را به مقوای مشکی بچسبانید. وقتی تمام شد، به آیینه ای با قاب ظریف و زیبا آن را بچسبانید و دکوراسیون روز ولنتاین را کامل کنید.
شمعهای Love
از کلمه زیبای Love برای تزئینات ولنتاین استفاده کنید. جعبه های کوچکی تهیه کنید و بر روی آنها حروفی را که می خواهید با آن پیام بدهید، نوشته و در بیاورید، شمع ها را داخل جعبه ها بگذارید و روشن کنید تا نور آنها از داخل جعبه، پیام رمانتیک شما را به زیبایی نشان دهند.

زنجیر قلبی
تعدادی قلب را از طرحهای مختلف کاغذ، در دو اندازه متفاوت، ببرید و این دو اندازه قلب را روی هم گذاشته، به هم بچسبانید تا قلب کوچک حاشیه دار به نظر برسد، سپس سوراخهای کوچکی در کنار قلبها پانچ کرده و با روبان آنها را به هم وصل کنید.

حلقه گل قلبی
دوازده قلب رنگی را از مقوا ببرید و به شکل حلقه در آورید. از قیچی برای بریدن قلبها از کاغذ معمولی یا کاغذ تزئینی سبک رنگی استفاده کنید ( همچنین می توانید تصاویر آماده در مغازه را خریداری کرده و استفاده کنید ).

 
قلبهایی که در آوریده اید را با کشیدن آنها میان انگشت شست تان و کارد، یا بین دو تیغه قیچی مجعد کنید، همانطور که برای فر دادن روبان این کار را می کنید. سپس آنها را دور یک مقوا بچینید و هر کدام را با قطره ای چسب کاغذ در وسطشان یا در برخی از آنها به تناسب موقعیتشان در نزدیکی حاشیه، بچسبانید. این حلقه قلبی زیبا را از جایی که می خواهید، با روبان آویزان کنید.

ابراز احساسات
با نمایش عکسهای کسانی که دوست دارید، محبت تان را ابراز کنید و در نمای سه بعدی جشن ولنتاین بگیرید. ابتدا عکسهای مورد علاقه تان را جمع کنید، از آنها کپی های سیاه سفید یا نگاتیوی بگیرید. بعضی از کپی ها را در کاغذهای تزئینی قرار دهید و به شکلهای جالب ببرید. آنها را توسط گیره های خریداری شده از مغازه های نوشت افزار به شکل درخت نمایش دهید.

لوستر ولنتاین
با استفاده از قلبهای سه بعدی آویزان از لوستر، در فضای خانه روز ولنتاین را نمایان کنید. چند قلب کاغذی را ببرید و تا کنید و روی هم قرار دهید. همانطور که نشان داده ایم این قلب های چندگانه از وسط به همدیگر دوخته شده و چین خورده اند، سپس باز شده حالت بادبزنی پیدا کرده و این قلبهای سه بعدی را تشکیل داده اند.

 
آنها را از هر آویز روشنایی لوستر که انتهای قلاب یا قلاویز مانند دارد، آویزان کنید. دو یا سه مهره در انتهای آنها برای درخشندگی و جلوه اضافه شده اند. توجه داشته باشید که این لوستر ویژه برای استفاده از شمع طراحی شده است. پیشنهاد می کنیم که شمعها را تا زمانی که این محصولات کاغذی در زیر آنها آویزان هستند، نگه دارید.

جاشمعی ولنتاین
از لیوان شیشه ای ساده به عنوان جا شمعی استفاده کنید و آن را با نقلهای ریز و رنگارنگ پر کنید. همچنین میتوانید مهره های شیشه ای کوچک از مغازه های خرازی تهیه کنید و به جای شکلات استفاده کنید.

 
زیر بشقابی و زیر لیوانی به یاد ماندنی
از همه ظرفیتها استفاده کنید. میز ولنتاین تان را با این زیر بشقابی و زیر لیوانی ست کنید و سلیقه ذاتی تان را در این اثر هنری بروز دهید.  
کیسه های قلبی شکل
با آویزان کردن کیسه های قلبی می توان چیزهای زیبای مختلفی از دسته گل گرفته تا شکلات، در آنها قرار داد و تزئیناتی عالی فراهم کرد. 
1 – دو قلب با اندازه یکسان در کاغذ یا مقواهای زیبا بکشید، ببرید و آنها را در آورید. قلبهای بیشتری در سایزهای به تدریج کوچکتر، از کاغذهای با رنگ متضاد (برای اینکه بین قلبها تباین ایجاد کند) ببرید و از اسپری چسب یا کوکهای کوچک ساده استفاد کنید تا به جلوی کیسه آنها را وصل کنید.
2 – دو قلب اصلی و بزرگ را پشت به پشت بر روی هم بگذارید. از جایی نزدیک به بالای قلب شروع به دوختن کنید، می توانید از چرخ خیاطی برای دوخت زیگزاگی استفاده کنید یا با دست بدوزید. به جز بالای سطح قلب، همه جای قلبها را به هم بدوزید.
3 – حاشیه ها را به اندازه ای که نیاز هست، ببرید و سوراخهایی را نزدیک بالای قلب پانچ کنید. روبانهای زیبا را از آنها رد کنید و گره بزنید تا محکم تر و زیباتر شود.
 
پایه دسر تزئین شده
بشقاب پایه دار کیک را با کمربند رنگارنگ کاغذی و روبان تزئین کنید. فقط کافی است که 7.5 سانتیمتر نوار کاغذی ببرید و آن را با چسب نواری دو طرفه به لبه بشقاب بچسبانید. بهتر است از یک بشقاب کیک با لبه پهن و بزرگ استفاده کنید.