وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پلیس به دنبال دختری با کفش‌ های کتانی!! +عکس

پلیس به دنبال دختری با کفش‌ های کتانی!! +عکس
پلیس تهران بزرگ از مردم خواست تا دختر خردسالی را كه مفقود شده را شناسایی كنند.
به گزارش ایران ناز به نقل از ایسنا با مراجعه فردی به کلانتری 108 نواب در 14 دی ماه سال گذشته ماموران در جریان مفقودشدن دختری 7ساله قرار گرفتند.با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پدر فقدانی پس از حضور در اداره یازدهم، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت كه چند روز پیش، دختر هفت ساله‌ام به نام «زهرا» از منزل خارج شد و از آن زمان دیگر به منزل مراجعه نکرده است.کارآگاهان در ادامه تحقیقات از پدر فقدانی اطلاع پیدا کردند که زهرا در زمان خروج از منزل، علاوه بر روسری سبز رنگ، لباس قرمز و یک شلوار نارنجی رنگ به تن داشته و با کفش‌های کتانی قرمز نیز از خانه خارج شده است.

 
پلیس به دنبال دختری با کفش‌ های کتانی!! +عکس
کارآگاهان در ادامه رسیدگی به این پرونده با توجه وضعیت مالی خانواده دخترفقدانی که پدرش کارگر یک شرکت تولیدی است، احتمال هرگونه آدم‌ربایی برای اخاذی را اندک دانسته ضمن آن که در این مدت نیز هیچ‌گونه تماس یا درخواستی در این خصوص با والدین زهرا انجام نگرفته است.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان به بررسی احتمال هرگونه تصادف منجر به جرح یا فوت دختری با قد تقریبی 120 سانتیمتر در سطح بیمارستان‌های سطح شهر تهران و همچنین پزشکی قانونی پرداخته اما به نتیجه مشخصی دست پیدا نکردند؛ در ادامه تحقیقات، مشخصات فقدانی به همراه عکس وی در اختیار کلیه مراکز بهزیستی استان قرار داده شد که از این اقدام نیز نتیجه‌ای حاصل نشد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه اعلام این خبر با اشاره به پیداشدن پسر فقدانی به نام «نادر» در روز پنجشنبه گفت: خبری با موضوع فقدان پسری 10 ساله در روزنامه‌های کثیرالانتشار چاپ شد

 
که خوشبختانه همین اطلاع‌‌رسانی مناسب از سوی اصحاب رسانه و جراید باعث شد تا پسر 10 ساله‌ای که از مورخه 29 بهمن ماه سال گذشته از منزل خارج شده بود، سرانجام از طریق تماس یکی از شهروندان با اداره یکم پلیس آگاهی پیدا و به خانواده خود بازگردانیده شود که جای دارد در همین خصوص از کلیه اصحاب رسانه و همچنین شهروندان عزیز که در این باره احساس مسئولیت کرده و پلیس را یاری رساندند تقدیر و تشکر ویژه بعمل آید.

وی در ادامه با اعلام خبر انتشار تصویر دختر هفت ساله فقدانی افزود : با توجه به تجربه موفق پلیس و اصحاب رسانه درباره چنین پرونده‌هایی، دستور انتشار تصویر متعلق به این دختر فقدانی به درخواست پلیس و موافقت مقام قضایی صادر شده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی فقدانی شده و اطلاعاتی در خصوص وی دارند خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055511 در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره