وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رفتار عجیب و جالب این خانم هنگام بروز احساساتش!

رفتار عجیب و جالب این خانم هنگام بروز احساساتش!
به گزارش ایران ناز این خانم با بروز احساسات بی هوش می شود تصور کنید که شما نتوانید در زمانی احساسی شدن واکنشی را داشته باشید و هر زمان که بخندید یا گریه کنید و یا از فرط هیجان جیغ بکشید بیهوش شوید. این بیماری بسیاری نادر cataplexy نام دارد.

بروز احساسات به اشکالی مثل خنده و یا گریه یکی از واکنش های عادی انسان ها در مواجه با شرایط احساسی است. حال تصور کنید که شما نتوانید در زمانی احساسی شدن این واکنش ها را داشته باشید و هر زمان که بخندید یا گریه کنید و یا از فرط هیجان جیغ بکشید بیهوش شوید.

این بیماری بسیاری نادر cataplexy نام دارد. کلی تیمسون 25 ساله از اهالی کشور انگلستان از این بیماری نادر رنج می برد و هم اکنون نگران است که این بیماری را به فرزندان خود انتقال داده باشد. او که صاحب دو فرزند دو و پنج ساله است در طول روز تا بیش از 10 بار با این حملات رو به رو می شود و برای مدتی بر روی زمین افتاده و زمین گیر می شود. به همین دلیل همیشه تعدادی از اعضای خانواده در کنار او هستند تا مراقب او باشند.

مشکل دیگری که این بیماری برای او به وجود می آورد این است که او به صورت ناخودآگاه به خواب می رود. مهم نیست که او در چه شرایطی و در کجا قرار دارد، او ناگهان به خواب می رود و نمی تواند خود را کنترل کند.

او خود در مورد شرایطش می گوید: در زمان هر حمله من می توانم ببینم و یا بشنوم ولی توانایی هیچ حرکتی ندارم. در این زمان ممکن است فرزندان من به خود آسیب برنند و من نمی توانم هیچ واکنشی نشان دهم و به همین دلیل است که نمی خواهم هیچ گاه تنها باشم.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره