وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آشنایی با مشاغل خانگی

آشنایی با مشاغل خانگی
اگر كه می خواهید برای خودتان كار كنید و یا اینكه وقت بیشتری را با اعضای خانواده تان بگذرانید بهترین راه حل اشتغال به  مشاغل خانگی می باشند . دامنه این نوع از مشاغل بسیار گسترده می باشد از فروش صنایع دستی گرفته تا طراحی وبلاگ بصورت آن لاین.
 
مزیت دیگر این نوع مشاغل این است كه بدون داشتن فضا و پول زیاد هم، می توان آنها را راه اندازی كرد . در ذیل به بررسی چند نوع شغل خانگی كه بدون صرف هیچ وقتی می توانید راه اندازی نمایید می پردازیم .

1-صنعتگری
اگر كه  در زمینه صنایع دستی از جمله ساخت جواهر آلات ،سفالگری و یا ساخت لوازم دكوری مهارت دارید می توانید تجارت كوچكی به راه انداخته و با ارائه آنها  بصورت اینترنتی در سایتهایی چون etsy .com  دست ساخته های خودتان را در معرض فروش بگذارید . وسایلی را كه می خواهید درمعرض فروش بگذارید آماده كرده و از هر كدام عكس گرفته و این عكسها را به همرا قیمت  فروش بر روی وب سایت قرار دهید .

 
بازدید كنندگان سایت كالاهای شما را خواهند دید   و قیمت آن را به حساب شما واریز می كنند و سپس شما پس از دریافت وجه اقدام به ارسال كالا می نمایید . با این روش می توانید در كارتان به عنوان یك تجارنت كوچك خلاقیت بخرج دهید .

2- وبلاگ نویسی
وبلاگ نویسان موفق از طریق نوشتن مستمر مقالات  و ستونهای مختلف در وبلاگ های مختلف درآمدی معادل درآمد یك شغل تمام وقت دارند . برای شروع می توانید با عضویت در وب سایتهایی فارسی برای خودتان وبلاگی طراحی نمایید و در یك حوزه تخصصی و یا موضوعاتی كه علاقه دارید شروع به نوشتن آخرین اخبار نموده  و یا دیدگاههای خودتان در مورد آن موضوعات را به اشتراك بگذارید.

 
با عضویت در بعضی سایتها می توانید بر روی وبلاگ تان آگهی تبلیغاتی درج نمایید ،در صورت كلیك هر یك از  بازدید كنندگان وبلاگ  بر روی آن آگهی مبلغی به شما پرداخت می شود و با این كار میزان درآمد خود را افزایش دهید .   
 
3 – خدمات مشتریان بصورت تلفنی
اكثریت شركت ها برای ارائه خدمات به مشتریانش با بعضی از شركتهای دیگر قرار دادی منعقد می كنند و یا اینكه این كار را به بعضی كارمندانی كه به دنبال كار در منزل هستند می سپرند تا بصورت تلفنی پاسخگوی مشتریانشان باشند . مشتریانی كه در مورد خرید یك كالا سوالاتی دارند مستقیماً با شما تماس گرفته و جواب سوالاتشان را از شما می گیرند . تنها ملزومات مورد نیاز برای این كار یك خط تلفن ویا دسترسی به اینترنت می باشد .

4 – دفترداری  و حسابداری
اگر كه با اعداد رابطه خوبی دارید و در فصل پرداخت مالیات همواره در حال كمك كردن به دوستانتان هستید می توانید از این مهارت تان به خوبی استفاده نمایید . می توانید با افراد و یا شركتهای كوچكی كه كارهای دفتر داری  و حسابداری خود را به افرادی كه در منزل كار می كنند، قرارداد ببندید .

 
برای این كار تنها به یك كامپیوتر خوب و یكی از نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار نیاز دارید . با ارسال ایمیل و یا ارسال پستی آگهی به درب شركتها می توانید خود و مهارتهای كاری تان را معرفی نموده و بدین ترتیب با شركتهای زیادی قرارداد ببندید . 

5 – معلم خصوصی
اگر كه به تدرس علاقه دارید می توانید در رشته تخصصی تان به تدریس در منزل بپردازید. هم می توانید به منزل شاگردانتان رفته و یا اینكه در منزل خودتان این كار را انجام دهید و كتابخانه های عمومی هم محل خوبی برای تدریس خصوصی می باشد . برای جذب شاگرد می توانید با مدارس محل سكونت تان و یا گروههای محلی  تماس بگیرید . هم چنین می توانید از طریق اینترنت به آموزش از راه دور بپردازید .
 
6 – ترجمه
اگر غیر از زبان مادری تان  قادر به مكالمه و یا ترجمه در چند زبان دیگر هستید با شركتهایی كه نیاز به ترجمه اسناد و مدارك و یا یك مترجم شفاهی دارند قرارداد ببندید . برای این كار تنها می بایست امتحان تسلط در مكالمه را با موفقیت پشت سر گذارید و در گرامر  و آیین نگارش تسلط داشته باشید .

7 – فروش كالا بصورت مزایده و حراج
اگر كه به یافتن مشتری در مغازه های فروش امانی و یا حراج علاقه مندید  برای خودتان یك حراج  فروشگاهی شبیه eBay راه بیاندازید.به این حراجهای خوب رونقی ببخشید و با فروش آنها به مشتریان آن لاین و اینترنتی خود سود خوبی كسب كنید . در حراجها می توانید  موارد مورد فروش را لیست كرده  و  برایشان یك قیمت ثابت در نظر بگیرید و یا اینكه بصورت فهرستی  به فروش برسانید و هر كالا قیمت خاص خودش را داشته باشد .

 
زمانی كه خریدار در قسمت جستجوی كالا فروشگاه eBay مشخصات كالا را وارد می كند كالاهای شما در معرض دید قرار می گیرند . از طریق Pay Pall  مبالغ به حساب شما واریز می گردد و شما هم كالا را مستقیماً برای خریدار ارسال می نمایید .