وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زیبا و پر طرفدار ترین مدلهای جراحی پلاستیک +عکس

زیبا و پر طرفدار ترین مدلهای جراحی پلاستیک +عکس
آنکه چند سالی است که کارشناسان نسبت به شیوع عمل‌های جراحی زیبایی بی مورد و برخی آسیب‌ها هشدار می‌دهند، اما هنوز بسیاری، و بالاخص بانوان در حال تکاپو جهت زیباتر شدن هستند. کشور ما ایران یکی از بالاترین نرخ‌ های عمل جراحی زیبایی به جهت تعداد عمل‌های انجام شده در سال را دارد و از این حیث همواره سرمشغولی عده‌ای پیدا کردن بهترین و زیباترین فرم‌ های صورت برای عمل جراحی است.
چندی پیش در کشور آمریکا نظرسنجی انجام شد و طی آن از قریب به ۳۰۰ هزار متقاضی عمل جراحی در مورد معیار آنها و زیباترین حالت ممکن که برای خود متصورند سوال شد. حاصل این نظرسنجی تصویر روبرو است که از ترکیب چهره چندین هنرپیشه زیباروی‌هالیوودی بوجود آمده است.
به گزارش ایران ناز این نظر سنجی هر چند سال یکبار از سوی انجمن جراحان پلاستیک آمریکا برگزار می‌گردد تا معیاری باشد برای جراحان و همچنین علاقه‌مندان به عمل‌های جراحی زیبایی. در این نظر سنجی از سوال شوندگان در مورد ای موضوع سوال می‌گردد که دوست دارند کدام عضو صورتشان شبیه چه کسی باشد.
 
زیبا و پر طرفدار ترین مدلهای جراحی پلاستیک +عکس
تصویری که مشاهده می‌کنید با استفاده از نتیجه این نظرسنجی ساخته شده‌است. در این نظر سنجی بر خلاف روال چندین سال قبل تقریبا تمامی معیارهای زیبایی از دید مردم آمریکا عوض شده‌است به طوری که به طور مثال پس از چندین سال به جای لبهایی مشابه آنجلینا جولی لبهای شبیه هنرپیشه زیبا اسکارلت یوهانسون مورد توجه بیشتری قرار دارد.
در این نظرسنجی، بینی ناتالی پورتمن به عنوان پر طرفدارترین مدل بینی، لبهای اسکارلت یوهانسون به عنوان زیباترین و در نتیجه پر طرفدارترین مدل لب در آمریکا،چشم‌های زیبای آن‌هاته وی هنرپیشه جذاب و دوست‌داشتنی به عنوان زیباترین مدل چشم، چانه هنرپیشه زیبا و مشهور هالی بری به عنوان زیباترین مدل چانه، گونه‌های جائوری جونز به عنوان زیباترین گونه که سازنده زیباترین لبخند نیز می‌باشد و همچنین مدل‌مو و رنگ موی خواننده جوان و محبوب این روزهای آمریکا یعنی تیلور سوئیفت به عنوان زیباترین و پرطرفدارترین مدل مو بین مردم آمریکا و دوستداران زیبایی انتخاب گردید.
ایران ناز، اگرچه سلیقه ایرانی‌ها و به طور کلی خاورمیانه‌ای‌ها تفاوت‌هایی اساسی با مردم آمریکا دارد اما به جهت شهرت بسیار زیاد این هنر‌پیشه‌گان و خوانندگان زیبارو می‌توان به عنوان معیاری برای عمل‌های زیبایی سود جست.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره