وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

در بهار شیک پوش باشید

در بهار شیک پوش باشید
جمع كردن لباس‌های زمستان همیشه با فراهم كردن لباس‌های بهار همراه است.اگر شما هم این روزها قصد خرید لباس، برای زیباترین روزهای سال در فصل بهار را دارید بهتر است نكاتی را در این زمینه رعایت كنید.

مواظب باشید سردتان نشود!
بهار كه می‌شود دیگر از سوز سرمای زمستان خبری نیست. هوا رفته رفته با نزدیك شدن به فصل تابستان رو به گرمی می‌رود. تمام این مسائل باعث می‌شود شما دوست داشته باشید تا حد ممكن لباس‌های سبك و خنك را برای این فصل تهیه كنید.

 
اما فراموش نكنید كه هوای بهار به این راحتی‌ها هم كه فكر می‌كنید رنگ ثبات و آرامش را به خودش نمی‌گیرد. بنابراین اگر قصد خرید لباس برای این فصل را دارید بهتر است سراغ لباس‌هایی بروید كه كمی پوشیده باشد. برای مثال تهیه ژاكت‌های نازك و بهاره را فراموش نكنید.

رنگ‌هایی كه چندان تیره نیست، در عین حال روشنی زیادی هم ندارد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای این فصل باشد. با توجه به تنوع رنگ‌ها در فصل بهار از رنگ‌هایی استفاده كنید كه جلوه چندانی ندارد. می‌توانید با طیف رنگ‌های كرم، قهوه‌ای یا خاكستری لباس‌های خودتان را با یكدیگر هماهنگ كنید. سعی كنید در این فصل از لباس‌های نخی استفاده كنید، چرا كه لباس‌های پلاستیكی باعث افزایش تعرق خواهد شد.

هوای بهاری، كفش بهاری
پوشیدن كفش‌های ساق‌دار با پایان یافتن فصل بهار به انتهای خودش می‌رسد. اما این بدان معنی نیست كه شما كفش‌های بسیار باز تهیه كنید. از كفش‌هایی استفاده كنید كه قابلبت استفاده در زمان بارندگی را داشته باشد و در عین حال سنگین و چندان گرم هم نباشد. كفش‌های كتانی با رنگ‌های شاد می‌تواند گزینه مناسبی برای كودكان باشد. دختران نوجوان نیز می‌توانند از كفش‌های عروسكی همرنگ با كیف و یا مانتویشان استفاده كنند.

چه روسری‌ای مناسب‌تر است؟
اگر جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید كه رنگ‌های ملایم و خنثی را برای فصل بهار انتخاب می‌كنند، می‌توانید از شال‌ها و روسری‌هایی استفاده كنید كه رنگ‌های شاد و تندتری هم دارند. شما می‌توانید برای مهمانی‌های رسمی روسری‌های ساتن را با مانتوهایتان هماهنگ كنید. شال‌های نخی و سبك بیشتر مناسب مكان‌های غیررسمی‌تر هستند.

چه می‌شود كه ما گاهی با دیدن لباس‌های برخی از افراد توجهمان جلب می‌شود و در نهایت از آن پوشش خوشمان می‌آید؟ كلید این پرسش در یادگرفتن شیوه‌ هماهنگ كردن لباس‌هاست.
بعد از رعات نکات بالا برای خرید لباس بهاری در ست کردن لباس هایتان هم این نکات را رعایت کنید .

1 – نه كوچك بپوشید نه بزرگ! اندازه بودن لباس مهم‌ترین تأثیر را ظاهر شما می‌گذارد. اگر لاغر هستید و فكر می‌كنید پوشیدن لباس‌هایی كه از سایز شما بزرگ‌تر است، می‌تواند به شما كمك كند باید بدانید كه در اشتباه هستید. همچنین پوشیدن لباس‌های تنگ برای افراد چاق نیز نمی‌تواند باعث كوچك‌تر نشان دادن آنها شود.

2 –  این روزها طراحان لباس به فكر طراحی مانتوهایی افتاده‌اند كه روی آنها كمربند وجود دارد.
این مدل مانتو بیشتر مناسب كسانی است كه دارای تناسب اندام هستند، چرا كه به طور كلی كمربند‌ها هم لاغری بیش از حد و هم اضافه‌وزن را بیشتر نمایان می‌كند.

3 – معجزه رنگ‌ها را فراموش نكنید. اگر اضافه‌وزن دارید فكر استفاده از رنگ‌های روشن را از فكرتان خارج كنید. رنگ‌های تیره نیز باعث لاغرتر به نظر رسیدن افراد دارای كمبود وزن می‌شود.

4 – خطوط افقی برای افراد لاغر و خطوط عمودی برای افراد چاق مناسب است. كافی است تجربه كنید.

5 – شما هم از كوتاهی قدتان احساس ناراحتی می‌كنید؟ بهتر است این بار رنگ لباس‌های بالا تنه و پایین تنه خود را تغییر دهید تا نتیجه مثبت آن را ملاحظه كنید.

6 – از جوراب‌هایی استفاده كنید كه همرنگ یا تیره‌تر از شلوارتان است. به ویژه برای شلوارهای مشكی حتما از جوراب مشكی استفاده كنید.

7 – آقایان بهتر است در انتخاب رنگ كمربندشان به رنگ كفش‌هایشان توجه داشته باشند. در صورت امكان بهتر است جنس كمربند و كفش یكسان باشد.

8 – خانم‌هایی كه از داشتن قد بلند ناراضی هستند، می‌توانند از كمربندهای پهن استفاده و از پوشیدن دامن‌های خیلی بلند یا خیلی كوتاه خودداری كنند. استفاده از كیف‌های حجیم‌تر كه توجه بیشتری را به خود جلب كند برای این خانم‌ها توصیه می‌شود.

9 – خانم‌هایی كه علاقه‌مند به استفاده از ملزوماتی نظیر گردنبند هستند در صورت داشتن چهره‌ای چاق بهتر است از گردنبندهای بلندتر استفاده كنند. برای خانم‌های لاغر هم گردنبندهای پهن و كوتاه بسیار كمك‌كننده است.

10 – شال‌های بلند و لخت می‌تواند در لاغر نشان دادن افراد نقش مؤثری را ایفا كند. اگر لاغر و قدبلند هستید سعی كنید به جای شال از روسری استفاده كنید.

11 – استفاده از لباس‌های اپل‌دار برای خانم‌های قدبلند و خانم‌های چاق چندان توصیه نمی‌شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره