وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختر 18 ساله انگلیسی که 3 قلب در سینه خود دارد!!

دختر 18 ساله انگلیسی که 3 قلب در سینه خود دارد!!
ایران ناز، یک دختر ۱۸ ساله انگلیسی با سه قلب زندگی می‌ کند که یکی از آن ها قلب خودش و دوتای دیگر پیوندی هستند. لین نیکولسان یک معجزه پزشکی است و زنده بودنش شانس بسیار بزرگی است. این دختر سه ماه قبل دومین قلب پیوندی خود را دریافت کرد.
 
لین تا سن ۱۲ سالگی یک کودک کاملا سالم و طبیعی بود اما در اثر آلوده شدن سراسر بدنش به یک ویروس ناشناس در سال ۲۰۰۲ بافت ماهیچه قلب وی آسیب دید. پس از آن به بیماری حاد ماهیچه قلب مبتلا شد. قلب این دختر به قدری با این ویروس آسیب دیده بود که پزشکان می‌گفتند، وضعیت قلب او مثل فردی است که سه بار دچار حمله قلبی شده باشد.

اولین قلب پیوندی این دختر از زن جوانی گرفته شد که در اثر آسیب مغزی درگذشت و این پیوند به نظر تمام متخصصان موفقیت‌آمیز بود. اما ۱۴ ماه بعد بدن لین قلب پیوندی را پس زد و این واکنش بدن به قدری شدید بود که حتی قویترین داروها هم تاثیری نداشت.

پس از آن در یک فرصت استثنایی تصمیم گرفته شد قلب دیگری به بدن لین پیوند زده شود. این در حالی است که پیدا کردن عضو پیوندی بسیار با کمبود مواجه است. پزشکان در سال جاری که لین در هجدهمین سال تولدش دوباره دچار مشکل قلبی شد به والدین او هشدار دادند که چاره‌ای جز پیوند دیگر نیست. در غیر این صورت دختر آنها تنها ۳۰ روز دیگر زنده خواهد ماند.

لین بسیار خوش شانس بود که پس از سه روز مبارزه برای زنده ماندن بالاخره قلب مورد نظر از مرد ۳۵ ساله‌ای که در اثر تصادف در لندن جان سپرده‌ بود، پیدا شد. با انجام جراحی، حال این دختر نوجوان که هم ‌اکنون در بدن خود سه قلب دارد رو به بهبودی است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره