وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این خانم قدرتمند ترین فرد سرگرم کننده جهان است!!

این خانم قدرتمند ترین فرد سرگرم کننده جهان است!!
ملکه هیولاها با درآمد ۹۰ میلیون دلار و کسب برتری در شبکه های اجتماعی از اپرا وینفری ، برنده همیشگی و همه ساله جدول قدرتمند ترین های فربس ، پیشی گرفته است. البته این اتفاق به این معنا نیست که اپرا وینفری در طول سال گذشته عملکرد بدی داشته است.

مرادن و زنانی که امسال در فهرست ۱۰۰ شخص اول قدرتمند دنیا در صنعت سرگرمی ها که هر سال توسط مجله فوربس تهیه می شود ، قرار گرفته اند ، در طول ۱۲ ماه سال گذشته از طریق بازی در فیلمها ، برگزاری کنسرت و فروش آلبوم ،بازی در زمینهای ورزشی و غیره ، روی هم ۴.۵ میلیون دلار درآمد داشتند.اما علاوه بر کسب درآمدهای هنگفت، این افراد بیشترین نفوذ را در بین مردم دارند و در واقع تاثیر گذارترین افراد دنیا نیز هستند.

این روزها کسب طرفداران بیشتر در شبکه های اجتماعی نیز از جمله فاکتورهای مهم در تعیین میزان قدرت و تاثیرگذاری افراد مشهور محسوب می شود وبه این ترتیب لیدی گاگا با برتری در شبکه های اجتماعی و درآمد هنگفت خود در سال گذشته توانست اپرا وینفری را از صدر این فهرست پایین بیاورد . در طول ۷ سال گذشته ، اپرا وینفری فقط سه سال در صدر جدول قدرتمندترین مشاهیر قرار نگرفته است.

 
ایران ناز، گاگا نه فقط بخاطر ۹۰ میلیون دلار درآمد خود در طول سال گذشته بلکه بخاطر ۵۰ میلیون طرفدار در فیس بوک و ۱۰ میلیون طرفدار در تویتر رتبه اول این فهرست را از آن خود کرده است. آهنگ مشهور این خواننده با نام"به این شکل متولد شده ام" در ۵ روز اول انتشار حدود یک میلیون بار دانلود شد.

در طول ۱۲ ماه گذشته جاستین بیبر با برگزاری کنسرت و فروش آلبومها و فیلم مستند سه بعدی خود ، حدود ۵۳ میلیون دلار درآمد داشت و امسال در سن ۱۷ سالگی برای اولین بار وارد فهرست سالانه مجله فربس شد .اولین آهنگ موفق او با نام "عزیزم" حدود ۵۰۰ میلیون بار در یوتیوپ بازدید شد و یک رکورد جدید در این وب سایت ثبت کرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره