وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اخراج دختر از مدرسه بخاطر شباهت به ریحانا +تصاویر

اخراج دختر از مدرسه بخاطر شباهت به ریحانا +تصاویر
به گزارش ایران ناز، یک دانش آموز دختر به دلیل اینکه رنگ موهایش را قرمز روشن کرده بود تا شبیه ریحانا (خواننده جنجالی پاپ) شود از طرف مدرسه تعلیق و اخراج شد.
تری بانکرافت 15 ساله، تصمیم گرفت تا رنگ موهای خود را تغییر دهد ولی نمی دانست رنگی که به کار برده یک رنگ دائمی و پایدار می باشد و نمی تواند آن را دوباره به حالت اول برگرداند.او بعد از تعطیلات عید پاک با همان حالت وارد مدرسه شد ولی مسئولین با دیدن این منظره عصبانی شدند و او را به مدت یک هفته از آمدن به مدرسه محروم کردند.
 
اخراج دختر از مدرسه بخاطر شباهت به ریحانا +تصاویر
مادر او به مسئولین مدرسه گفت: من او را پیش آرایشگر بردم تا رنگ موهایش را به حالت اول باز گردانم ولی به من گفته شد که این کار 80 یورو خرج دارد، من سرپرست 3 بچه هستم و وضعیت مالی خوبی ندارم و استطاعت انجام این کار را ندارم. این دختر یک شاگرد نمونه است و الان وسط امتحاناتش قرار دارد و تا به حال اینقدر ناراحت نبوده و به مشکل بر نخورده بود.
مدیر مدرسه گفته است: او باید در کنار سایر دانش آموزان بد ذات قرار گیرد و اجازه استفاده از کلاس درس را ندارد و باید از همکلاسی های خود جدا نگاه داشته شود و حتی برای نهار خوردن در رستوران مدرسه باید اسکورت شود. مادر وی در حالی که مضطرب بود گفت: این تنبیه سنگین بر روحیه و در نتیجه بر نمرات او تاثیر بسیار بدی گذاشته است.
تری گفت که از انجام این کار پشیمان است و فقط این کار را به دلیل شبیه شدن به هنرمند مورد علاقه اش در موسیقی پاپ انجام داده و قصدش این نبوده که اینقدر موهایش رنگ قرمز روشن به خود بگیرند. مدیر مدرسه علت این کار را به دلیل بالا بردن میزان انضباط و استاندارد های پرورشی عنوان کرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره