وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گاف بسیار جالب رئیس جمهور آمریکا درباره احمدی نژاد

گاف بسیار جالب رئیس جمهور آمریکا درباره احمدی نژاد
در حالی که تنها یک سال تا پایان ریاست جمهوری احمدی نژاد باقی مانده است، معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: شرط می بندم که احمدی نژاد دو سال دیگر در قدرت نخواهد بود!

جو بایدن معاون اول رئیس جمهور آمریکا گفت: شرط می بندم که احمدی نژاد تا دو سال دیگر از کار بر کنار شود. اظهارات بایدن در حالی مطرح می شود که دوره ی ریاست جمهوری احمدی نژاد تا یک سال دیگر به اتمام می رسد. وی در جلسه ای با مجمع خاخام ها گفت: بگذارید که به شما یادآوری کنم. زمانی که ما قدرت را بدست گرفتیم، هیچ فشار بین المللی بر روی ایران وجود نداشت.

معاون اول اوباما افزود: در واقع مشکل از ما بود و ما از نظر دیپلماتیک در جهان، در منطقه و در اروپا منزوی شده بودیم. بایدن اضافه کرد: نه دوستانمان به ما احترام می گذاشتند و نه مخالفانمان از ما می ترسیدند.اما امروز ماجرا کاملا متفاوت است!

وی در ادامه مدعی شد: تحریم های اخیر ایران را ضعیف کرده است و منجر به اختلافات داخلی شده است. این مقام ارشد دولت آمریکا ادعا کرد: هر کسی که فکر می کند امروز ایران یکپارچه است، اشتباه تاریخی بزرگی مرتکب می شود.

در حالی که تنها یک سال تا پایان ریاست جمهوری احمدی نژاد باقی مانده است، معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: شرط می بندم که احمدی نژاد دو سال دیگر در قدرت نخواهد بود! وی گفت: قول می دهم که اجازه ندهیم ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کند.