وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زندگی باورنکردنی و 932 روزه زن سنگاپوری در توالت!!

زندگی باورنکردنی و 932 روزه زن سنگاپوری در توالت!!
به گزارش ایران ناز زن ۵۸ ساله و اهل سنگاپور به مدت ۲ سال در یک توالت زندگی کرده است و پس از آن هم به زور مجبورش کردند محل زندگی خود را تغییر دهد.
 
ناگفته پیداست که او مدتی طولانی از بیماری افسردگی رنج می برد. به گفته ی همسر ۶۴ ساله اش، اونگ کین آن، این زن، توالت را از ۲۵ می ۲۰۰۹ ترک نکرده و همانجا آب و غذایش را می خورده و می خوابیده است. شکایتش تنها این بوده که کسانی به او سنگ می زنند و گاهی آب رویش می پاشند.
چند روز قبل، آنگ بالاخره موفق شد همسرش را از توالت بیرون بیاورد و با کمک یک آمبولانس و پلیس به بیمارستان منتقل کند. پس از آن او را به انیستیتوی درمان ذهنی برده اند تا مورد مداوا قرار بگیرد و پس از آن بتواند به خانه برگردد. در حال حاضر حال او مساعد اعلام شده است و از زمان بازگشت به خانه، به توالت بازنگشته است.
اینکه حواس این زن سرجا برگشته اند خوشحال کننده است اما قابل درک نیست که چطور یک شوهر با این مسئله کنار آمده است. چطور توانسته در خانه زندگی کند و اجازه بدهد همسرش اینچنین خود را شکنجه کند او که خوب می دانسته همسرش حال روحی مناسبی ندارد، صحبت از یک هفته و یک ماه نیست بلکه حرف از ۹۳۲ روز است. با اینحال به قول معروف مهم پایان خوب ماجرا است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره