وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شکستن رکوردهای کاهش وزن از نوع ایرانی +تصاویر

شکستن رکوردهای کاهش وزن از نوع ایرانی +تصاویر
جوان ۲۲ ساله گیلانی موفق شد در طول یک سال، ۱۲۱ کیلوگرم وزن خود را کاهش دهد. این جوان گیلانی که ساکن بخش خشکبیجار شهرستان رشت است، ۲۰۱ کیلوگرم وزن داشت که هم‌اکنون وزن خود را به ۸۰ کیلوگرم رسانده و در مدت یک سال موفق شد ۱۲۱ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد.

رضا دیداری در مورد کاهش وزنش گفت: به دلیل داشتن شرایط بحرانی، از اواخر اردیبهشت ماه سال گذشته تصمیم گرفتم زیر نظر مربی بدنساز وزن خود را کاهش دهم. خوشبختانه در مدت یک سال با ورزش و تلاش‌های بی‌وقفه، توانستم وزن خود را ۱۲۱ کیلوگرم کاهش دهم تا همانند سایر انسان‌ها یک زندگی عادی داشته باشم.

 
به گزارش ایران ناز وی می افزاید: قبل از این‌که تصمیم به کاهش وزن بگیرم، زندگی برایم بسیار دشوار و سخت شده بود و امیدی نیز به زندگی نداشتم چون همه مرا جواب کرده بودند و حتی خوابیدن نیز برایم دشوار و سخت بود.
 
شکستن رکوردهای کاهش وزن از نوع ایرانی +تصاویر
دیداری بیان کرد: من پیش از این نمی‌توانستم به تنهایی راه بروم، حتی سوار ماشین شوم و برای جابجایی با لودر رفت و آمد می‌کردم و در طول روز نیز برای پایین آوردن دمای بدن خود، مجبور بودم چند ساعت در رودخانه بمانم. وی افزود: اما هم‌اکنون تمامی کارهای مربوط به خود را انجام می‌دهم و می‌توانم بگویم که دوباره متولد شده‌ام.

مربی این جوان گیلانی نیز اظهار کرد: رضا دیداری در مدت یک سال توانست ۱۲۱ کیلوگرم از ۲۰۱ کیلو وزن خود را کاهش دهد که این مقدار، سریع‌ترین و بیشترین کاهش وزن طبیعی در جهان محسوب می‌شود.

 
افشین پورمحمد ادعا کرد: دیداری در مدت یک سال توانسته ۶۰ درصد از وزن خود را کاهش دهد که این یک رکورد جدید در دنیا محسوب می‌شود چون تاکنون فقط یک آمریکایی موفق شده در مدت یک سال ۱۵۰ کیلوگرم از وزن ۳۵۰ کیلوگرمی خود را کاهش دهد که با این آمار، وی فقط توانسته حدود ۴۵ درصد از وزنش را کاهش دهد، اما دیداری موفق شده ۶۰ درصد از وزن خود را کاهش دهد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره