وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

به ورودی منزلتان روحیه ای تازه ییخشید

به ورودی منزلتان روحیه ای تازه ییخشید
یك ورودی به روز شده و جدید به عنوان اولین جایی كه دیده می شود  موجب شكل گیری برداشتی مطبوع و دلپذیر در ذهن افراد می گردد. با استفاده از تزیینات شیك  و رنگ آمیزی روشن و ملایم با مجموعه ای از ویژگیها در كنار هم خانه تان را سفارشی درست كنید . 

جاذبه های كلاسیك
با بكارگیری سبكهای مختلف، جاذبه بصری نمای خانه تان را اصلاح كنید .
درب قهوه ای رنگ از جنس چوب ماهون با طراحی متناسب بسیار زیبا و ماندگار است و شیشه های عایق به كار برده شده مطابق با استاندارد های لازم برای مصرف بهینه انرژی می باشد .با استفاده از برچسب های موجود در بازار شماره پلاك تان را بر روی درب بچسبانید ( این شماره ها در 3 رنگ  به بازار عرضه شده است .

 
ایجاد فضای سبز در ورودی منزل
با كاشت درخت و درختچه های همیشه سبز در گلدان و قرار دادن آنها در ورودی منزلتان،  فضای سبز كوچك و با طراوتی ایجاد كنید .كمی خلاقیت خرج كرده و با انتخاب درختچه های گوناگون  جلوه های بصری زیبایی ایجاد كنید . برای هر چه زیباتر شدن فضا قبل از آغاز زمستان  تعدادی از این درختچه ها را در حیاط خانه تان هم بكارید . 

  طروات بخشیدن به ورودی كلاسیك
با كمی خلاقیت كاری كنید كه ورودی منزلتان جلوه خیره كننده و منحصر به فردی پیدا كند .  یك راهكار ساده برای ایجاد چنین جلوه ای ، استفاده از یك قوطی رنگ برای تغییر رنگ درب منزل می باشد . به جای استفاده از رنگهای معمول كه همگان استفاده می كنند از رنگهای گرم و شاد مثل نارنجی استفاده كرده و جلوه ای پر طنین و مملو از شور و هیجان خلق كنید .

لوازم تزیینی سفارشی
از پا دری های سنتی صرف نظر كنید و به جایش از یك قالیچه گرد رنگارنگ كه مناسب فضای باز باشد استفاده كنید . به منظور تكمیل این پالت رنگ از گلدانهای pvc كه هم سبك هستند و هم می توان رنگشان كرد و نگهداریشان دردسر خاصی ایجاد نمی كند استفاده نمایید .

 سبكهای رنگ كاری و پولیش كاری
یك درب فایبر گلاس با روكش طرح چوب ( که قابل رنگ آمیزی می باشد )، و یک فریم با روكش آلومینیوم نیاز به نگهداری خاصی ندارد . بر روی شماره پلاك خانه یك رنگ مسی بزنید تا از دور هم قابل مشاهده باشد . در صورتی كه ورودی منزلتان طرح خاصی ندارد با استفاده از یك داربست آهنی آماده، یك طرح كوچك فوری بسازید .

تزیین متوازن دو طرف
استفاده از میز تنها مختص حیاط پشتی نیست . این میز برای چیدن گلدانها و یا قرار دادن كیف به هنگام چك كردن صندوق پست مورد استفاده قرار می گیرد . استفاده از ست های جفت  و قرار دادن آنها در دو طرف در بسیار خوب است اما برای ایجاد كنتراست و توازن می توان از ست هایی با ارتفاع و وزن متفاوت بهره جست . برای توضیح بیشتر همان طور كه در عكس زیر می بینید وزن و ارتفاع گلدان و میز قرار داده شده در دو طرف در كنتراست زیبایی ایجاد كرده است .

 جلوه گلخانه ای
برای ایجاد جلوه های بصری در ورودی منزل الهام گرفتن از طبیعت بسیار انرژی بخش است . رنگ سبز درب و گلدانهای مجسمه مانند در ورودی منزل تان تداعی گر طبیعت و طراوت آن می باشد.

 ایجاد سبكی متفاوت اما آسان
یك راهكار آسان دیگر برای زیباتر شدن ورودی منزل استفاده از پولیش فوری پلاک های درب منزل می باشد . برای درج شماره پلاك از شماره های فلزی سمباده خورده كه بسیار شیك می باشند و استفاده از آنها بسیار آسان است استفاده كنید .

كنتراست خیره كننده 
در طراحی این ورودی ، رنگ آبی درب ، چهارچوب مشكی براق با رنگ سفید شماره های مورد استفاده برای درج پلاك و مشعل های طلایی به رنگ خورشید، شور و هیجان بسیار خاصی به این طرح سنتی بخشیده است .

ایجاد توازن
ترکیب رنگی گل های فصلی و گلدانهایی به رنگهای روشن در این ورودی توازن خاصی ایجاد كرده است .  

 خلوتگاهی جنگلی
در چوبی با رنگ مات که تداعی كننده حال و هوای روستایی بوده جلوه ای كلاسیك را به این ورودی بخشیده است . و همچنین پادری پهن شده در جلوی در كه شبیه سنگهای نرم رودخانه ای می باشد جلوه روستایی و جنگلی این ورودی را بیشتر کرده است.

تزیین ورودی بر مبنای  بر شخصیت
در صورتی كه خانه تان بر مبنای سبك خاصی ساخته شده و با دیدنش، آن سبك خاص در ذهن تداعی می شود با خلق یك ورودی منحصر به فرد  بی درنگ بر جذابیتهای بصری خانه تان می افزایید . بدین منظور استفاده از  یراقهای آماده برای تزیین ورودی روشی است كه هر كسی توانایی پرداخت هزینه های آن را دارد .

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره