وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماجرای چند شوهر بودن مجری زن شبکه ITN +عکس

ماجرای چند شوهر بودن مجری زن شبکه ITN +عکس
به گزارش ایران ناز به نقل از جام نیوز در پی رابطه های متعدد یک هنرپیشه زن هالیوودی با مردان معروف و خوش اندام که به تازگی هم در سن 66 سالگی تصمیم به ازدواج مجدد نموده است، مجری زن شبکه آی تی ان در این مورد گفت: ای کاش ما زنان ایرانی هم می توانستیم مثل این خانم هنرپیشه عاشق، چندین بار ازدواج کنیم و شوهران متعددی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: من نمی دانم چرا در ایران وقتی زنی به سن 50 سالگی می رسد تارک دنیا می شود و دیگر به فکر رابطه با مردان نیست و عشق و عاشقی را فراموش می کند.

در راستای همدردی با این خانم مجری ، همکار وی گفت: در گذشته ها، زندگی ای که ما در ایران داشتیم با آن همه محدودیت که زن ایرانی داشت وقتی که به زمان رضاشاه می رسیم با هم مدرسه ای شدن دختران و پسران و برداشتن حجاب و دادن آزادی به زنان، تازه ما داشتیم به جلو می رفتیم و پیشرفت می کردیم و جلوی خیلی از خرافات را می گرفتیم که با آمدن جمهوری اسلامی باز دوباره به عقب برگشتیم و آزادی زنها را گرفتند و … آن وقت شما انتظار دارید که زنها با این همه فشار و محدودیت، شوهران متعددی داشته باشند!.

 
ماجرای چند شوهر بودن مجری زن شبکه ITN +عکس
شایان ذکر است بر فرض که تشکیل جمهوری اسلامی باعث عقب افتادگی زنان ایران شده است و این نگاه ضد انسانی مجری شبکه آی تی ان نیز صحیح باشد اما این سوال مطرح می شود که چرا این مجری که در خارج از ایران زندگی می کند و عمر خود را در دنیای به اصطلاح پیشرفته و مدرن غربی سپری کرده، آرزوی داشتن چندین شوهر را دارد؟ آیا خارج از کشور هم هنوز عقب افتاده است؟!

گفتنی است که امیال شهوانی این گونه افراد در فضای به اصطلاح آزاد خارج از ایران فروکش نکرده و در هر کجای دنیا که باشند آرزوهای نفسانی خویش را در سر می پرورانند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره