وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سرشناس ترین ولی امل ترین عروس در جهان +عکس

سرشناس ترین ولی امل ترین عروس در جهان +عکس
به گزارش ایران ناز مدتها است که از هیاهوی خبری عروسی کیت و شاهزاده ویلیام انگلیسی میگذرد. یک عروسی‌ که توجه همه دنیا را به خود جلب کرد. تا آن‌جا که تعدادی از خبرگزاری‌ها گزارش لحظه به لحظه و زنده از عروسی ویلیام و کیت را در راس کار خود قرار دادند.
 
در این میان رسانه‌های مختلف هم دیدگاه خودشان را درباره این عروسی بیان کردند: از تحلیل وضعیت اقتصادی انگلیس تا حساب آمار و ارقام هزینه عروسی کیت. از گزارش لحظه به لحظه دوخت و مدل لباس کیت که می‌گویند در صندوقچه‌یی پنهانش کرده بودند تا روز عروسی، از هیجان مردم برای دیدن مدل لباس عروس کیت، از پوشش خبری مراسم عروسی توسط دوربین‌های رویتر.
 
از شادی و استقبال مردم از مراسم عروسی تا …. و هر آنچه فکرش را بکنید. از اولین روزهای انتشار خبر عروسی اینچنینی، خوره‌ی نوشتن مطلبی در باره کیت افتاده بود روی مغزم و توی شیارها و دالان‌هایش آرام آرام می‌خزید. حالا که تب و تاب خبرهای عروسی خوابیده و دیگر هیچ‌کسی توی زندگی کیت و ویلیام سرک نمی‌کشد، نوشتنم آمده.
 
سرشناس ترین ولی امل ترین عروس در جهان +عکس
می‌گویم حالا نوشتنم آمده چون نمی‌خواستم حرف‌های تکرای بزنم و از خرج و هزینه و چه و چه بگویم. هر کس که ما را نشناسد دیگر ما خانم‌ها که یکدیگر را خوب می‌شناسیم. عروسی که تمام می‌شود از کله سحر روز بعدش گوشی تلفن را می‌گیریم دستمان و هی به هم زنگ می‌زنیم و راجع به لباس و آرایش و مدل موی عروس و ابروهای برداشته آقا داماد حرف می‌زنیم! اما این یکی دیگر فرق می‌کند.
از هیچ کدام این‌ها خبری نیست. نه ویلیام شاهزاده ابروهایش را برداشته و نه کیت آرایش خاصی داشته و لباس خاصی پوشیده است. تقریبا با عروسی‌های ما اصلا قابل مقایسه نیست. حتی با دختران و زنان عادی توی خیابان‌های ما هم به شدت تفاوت دارد. دختران و زنان ما در رفت و آمدهای عادیشان در خیابان خیلی بیشتر از کیت، پرنسس آینده بریتانیا، در روز عروسی‌اش آرایش و مدل مو درست شده دارند!
و نکته جالب‌تر لباس عروس کیت است که حاضرم قسم بخورم اگر همه ایران را بگردی عروس خانمی پیدا نمی‌شود، حاضر باشد لباسش اینقدر بسته و پوشیده باشد. احتمالا کیت جزو امل‌های انگلیس است، قطعا اگر لباسش را از ایران تهیه می‌کرد و از یکی از آرایشگاه‌های دست چندم ایرانی نوبت گریم و آرایش می‌گرفت، وضعش بهتر از این بود!
چقدر تاسف می‌خورم و از زن‌بودنم خجالت‌زده می‌شوم وقتی عروس لختی را می‌بینم که راضی نمی‌شود لباسش حتی یک بند باریک داشته باشد و از توی ماشین عروس‌های بدون سقف با افتخار برای مردم دست تکان می‌دهد..

توضیح: منظور نویسنده متن این است که متاسفانه امروزه افراد زیادی فکر می کنند که پوشیدن لباسی پوشیده نشانه امل بودن و عقب ماندگی است! و قصد نویسنده این بوده است که بیان کند حتی سرشناس ترین عروس جهان نیز در مراسم رسمی، لباسی مناسب به تن می کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره