وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مراسم خواستگاری جالبی که 9 میلیون بیننده داشت!

مراسم خواستگاری جالبی که 9 میلیون بیننده داشت!
ابتکار یک جوان آمریکایی برای خواستگاری از دختر مورد علاقه خود به یکی از پربیننده‌ ترین ویدئو های چند روز اخیر در سایت یوتیوب تبدیل شده است که بیش از ۹ میلیون نفر این خواستگاری عاشقانه را تاکنون تماشا کرده‌ اند.

به گزارش ایران ناز آیزاک لمب، یک پسر جوان اهل ایالت اورگان آمریکا برای گرفتن جواب مثبت ازدواج از دختر مورد علاقه‌ خود دست به ابتکار جالبی زد که این روزها به یکی از پربیننده‌ ترین ویدئوها در سایت یوتیوب تبدیل شده است.

در روز ۲۳ ماه مه ‌آیزاک لمب، از دختر مورد علاقه اش امی فرانک دعوت می‌کند تا به خانه‌ پدری‌اش در شهر پورتلند بیاید. برادر آیزاک در برابر خانه ‌از دختر از همه جا بی‌خبر می‌خواهد تا در صندوق عقب خودروی شاسی‌بلندی که قبلا در آنجا پارک شده، بنشیند و گوشی هدفونی را روی گوش‌هایش بگذارد.

با شروع آهنگ که ترانه‌‌ ازدواج با تو از برونو مارس است، ماشین ناگهان به حرکت می‌افتد و یک دفعه دوستان و آشنایان در حال لب‌خوانی و اجرای ترانه به نوبت از گوشه و کنار خیابان در برابر دیدگان حیرت‌زده دختر ظاهر می‌شوند.

در پایان اجرای این کنسرت بزرگ، که بیش از ۵۰ نفر در آن شرکت داشته‌اند، آیزاک لمب در حال خواندن ترانه راهش را از میان جمعیت خندان به سوی دختر مورد علاقه اش باز می‌کند، در برابرش زانو می‌زند و از او تقاضای ازدواج می‌کند. در نهایت جواب مثبت دختر با تشویق و هیجان حاضران روبرو می‌شود.

در تمام این لحظات یک دوربین تمامی صحنه‌ها را ضبط کرده و در گوشه تصویر نیز چهره‌ بهت‌زده و غافلگیرشده‌ امی فرانک دیده می‌شود که از صندوق عقب یک ماشین در حال حرکت با خنده نظاره‌گر این کنسرت است.

تشکر ویژه
این وید‌ئو تنها چند روز پس از قرار داده شدن در سایت یوتیوب بیش از ۹ میلیون بیننده پیدا می‌کند و شهرت آیزاک لمب و امی فرانک در عرض یک شب تا به آن اندازه میرسد که شبکه تلویزیونی ان بی سی از آنها برای شرکت در یکی از برنامه‌های پرمخاطب خود دعوت می‌کند.

این ویدئو تاکنون در سایت یوتیوب هزاران کامنت دریافت کرده و برونو مارس خواننده پرطرفدار آمریکایی نیز، که از ترانه‌اش در این مراسم خواستگاری استفاده شده، در توئیتر خود با تبریک و بهترین آرزوها برای این زوج جوان نوشته است: من خودم نمی‌توانستم ویدئوکلیپ بهتری برای این ترانه بسازم. ممنون.

ایران ناز، به گفته‌ آیزاک لمب، او و همسر آیند‌ه‌اش هزاران پیام از سراسر دنیا دریافت کرده‌اند. حتی مردی از لهستان نیز در ایمیلی خطاب به آیزاک نوشته است که دیدن این ویدئو باعث شده تا او باردیگر به عشق ایمان بیاورد.  

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره