وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حراج شماره موبایل دختران و زنان ایرانی در الکامپ 90

حراج شماره موبایل دختران و زنان ایرانی در الکامپ 90
البته اقداماتی دیگر مانند فروش شماره تلفن های اقشار خاص مثل مهندسان و پزشکان ، مدیران سازمان های دولتی و برخی گروه های خاص نیز از جمله دیگر راه های کسب درآمد برای برخی شرکتهاست که باید متهم ردیف اول آنرا شرکت مخابرات و اپراتورهای تلفن همراه دانست.

به گزارش ایران ناز به نقل از قاصد، شاید هر کدام از کسانی که این خبر را می خوانند بارها با پیامک های گاه و بیگاه بر روی تلفن همراه خود مواجه شده اند، پیامک هایی که همه موضوعات قانونی و غیرقانونی از مبل و ماشین تا داروهای تقویت جنسی را به شما معرفی می کنند و کاری ندارند این شماره متعلق به نوجوان 12 ساله است یا خانم 60 ساله !

اما جالب ترین اتفاق در این خصوص، خرید و فروش شماره تلفن های اقشار مختلف کشور است که توسط شرکت هایی واسطه ای که اعلام می کنند این شماره ها را از منابع «خاص» کسب کرده اند، انجام می شود و مناسفانه این منابع خاص جایی نیست جز خود شرکت مخابرات !

بنا بر ادعای شرکت های ارسال گسترده پیامک که به نظر غیرواقعی نیز نمی رسد، این شماره ها آنقدر خوب تقسیم بندی شده اند که شما می توانید تلفن های دختران یا پسران مثلا تهرانی را با دسته بندی سن آنها در اختیار داشته باشید و هر محصول و موضوعی که خواستید برای آنها بفرستید.

همچنین این موضوع تنها به همراه اول اختصاص نداشته و شماره تلفن های ایرانسل هم در این حراج غیراخلاقی ارائه می شود.

این موضوع آنقدر تخصصی شده که اکنون تبلیغات شرکتهای سودجو برای ارسال اس ام اس به فلان کوچه و خیابان خاص یا بر اساس کدپستی و شماره ملی فرد نیز علنی و عملی شده است و هر کس می تواند با پرداخت اندک قیمتی شماره تلفن های خصوصی مردم را در اختیار داشته باشد و با در اختیار داشتن کدپستی یا شماره ملی فرد، تلفن همراه او را پیدا کرده و انواع مزاحمت ها را ایجاد کند.

البته اقدامات دیگر مانند فروش شماره تلفن های اقشار خاص مثل مهندسان و پزشکان، مدیران سازمانهای دولتی و برخی گروههای خاص نیز از جمله دیگر راههای کسب درآمد برای برخی شرکتهاست که باید متهم ردیف اول آنرا شرکت مخابرات و اپراتورهای تلفن همراه دانست.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره