وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهبود رضا داودنژاد در ده روز آینده

بهبود رضا داودنژاد در ده روز آینده
این کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: از زمان انجام عمل جراحی کبد، رضا در شهر شیراز تحت درمان پزشک معالجش است و وضع جسمانی اش بسیار بهبود یافته است.

وی در مورد فیلم «کلاس هنرپیشگی» که در سال گذشته فیلمبرداری آن به اتمام رسیده بود و به دلیل درگیری هایش برای بیماری پسرش مراحل فنی آن متوقف شده بود، تصریح کرد: ترتیب چینی سکانس ها را پیش از این انجام داده بودم و راف کات های فیلم تمام شده است اما در مورد مونتاژ نهایی فیلم ممکن است تدوین را خودم انجام ندهم و این کار را به فرد دیگری بسپارم.

به گفته داودنژاد، هنوز آهنگساز و صداگذار «کلاس هنرپیشگی» مشخص نشده است.

بنابراین گزارش، فیلمبرداری فیلم سینمایی «کلاس هنرپیشگی» که به زندگی و روابط چند کارآموز کلاس های هنرپیشگی می پردازد دهم بهمن ماه سال گذشته به اتمام رسید.

در این فیلم بازیگرانی چون رضا داوودنژاد، محمدرضا داوودنژاد، زهرا داوودنژاد، احترام السادات حبیبیان و کبری حسن زاده ایفای نقش می کنند.

«علیرضا داوودنژاد» در کارنامه کارگردانی خود تاکنون فیلم های «مرهم»، «تیغ زن»، «هوو»، «هشت پا»، «ملاقات با طوطی»، «بچه های بد»، «بهشت از آن تو»، «مصائب شیرین»، «عاشقانه»، «نیاز» و … را به ثبت رسانده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره