وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مردی ایرانی که دندان هایی مانند فولاد دارد!! +عکس

مردی ایرانی که دندان هایی مانند فولاد دارد!! +عکس
پسر جوان با دیدن برنامه های تلویزیونی مهیج علاقمند شد تا نیروی خود را برای بلند کردن اجسام سنگین با دندان محک بزند. به گزارش ایران ناز او در یکی از برنامه های تلویزیونی شاهد آن بود که مردی خارجی در حال کشیدن یک کامیون با دندانش است. همین موضوع باعث شد تا او هم قدرت خود را محک بزند. محمد حسین فتاحی می گوید: از آنجا که گچ کار بودم این کار را با کیسه 50 کیلویی گچ امتحان کردم و خیلی راحت توانستم کیسه 50 کیلویی را با دندان هایم بلند کنم.

هیچ کس تصورش را هم نمی کرد که این پسر جوان قادر به انجام چنین کاری باشد. او می گوید: دیگر هر روز شروع کردم به تمرین. در میان دوستان و آشنایانم برای سرگرمی وزنه های سنگین گچ یا کیسه های 50 کیلویی برنج را بلند می کردم. کم کم کار او به جایی رسید که توانست وزنه 100 کیلو را هم با نیروی فک و دندان هایش بلند کند: من وقتی سر کار با شاگردانم مشغول به کاری هستم گاهی اوقات آنها را هم با دندان هایم برای سرگرمی بلند می کنم.

 
مردی ایرانی که دندان هایی مانند فولاد دارد!! +عکس
فتاحی به راحتی می تواند فردی با وزن 75 تا 80 کیلوگرم را از روی زمین بلند کند یا با کیسه های گچی که به دندان گرفته از پله های ساختمانی نیمه کاره بالا برود. این طوری هم به کارش می رسد و هم هنگام کار تمرین می کند: یک بار یکی از دوستانم روی موتور نشست و من با دندان هایم پشت موتور را به اندازه 40 سانتی متر بلند کردم. همه حسابی متعجب شده بودند.

او حتی یک بار کیسه گچی را به دندانش گرفت و یک کیسه گچ هم با دست هایش روی کمرش قرار داد و از پله های ساختمان بالا رفت: من حتی می توانم به راحتی در بطری های نوشابه را با دندانم باز کنم. خانواده پسر جوان وقتی متوجه نیروهای عجیب او شدند در ابتدا شوکه شدند اما بعدها به محمد حسین گفتند که قدر سلامتی اش را بداند و از نیرویش درست استفاده کند.

 
مردی ایرانی که دندان هایی مانند فولاد دارد!! +عکس

 
چرا که خداوند چنین نیرویی را در جسم هر کسی قرار نمی دهد: سال گذشته در یک برنامه تفریحی در میان تماشاچیان حضور داشتیم. من و دوستانم برای دیدن این برنامه رفته بودیم. در اواسط برنامه بود که مجری از مردم خواست که هر کس می تواند روی سن بیاید و با قدرت دندانش وزنه ای را بردارد.

محمد حسین با شنیدن این درخواست به سرعت اعلام آمادگی کرد و روی سن رفت. او وزنه ای 85 کیلویی را به راحتی از زمین بلند کرد و یک ربع سکه جایزه گرفت: «یک بار هم دوستانم از من خواستند که به باشگاه بدنسازی محلمان بروم. آنجا پنج وزنه 20 کیلویی را با طناب به هم بستم و بلند کردم. جوان یزدی در تلاش است رکوردش را افزایش دهد تا بتواند نامش را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره