وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حمله وحشتناک و عجیب یک آدمخوار به یک زن چینی!!

حمله وحشتناک و عجیب یک آدمخوار به یک زن چینی!!
موج حملات آدم خواران به تازگی افزایش یافته و به چین هم رسیده است. یک راننده اتوبوس در روز روشن و در وسط خیابان به یک خانم حمله کرد و قسمتی از صورت این زن را خورد. به گزارش ایران ناز مرد آدمخوار که تحت تاثیر الکل بود راه حرکت اتومبیل یک زن جوان را در خیابانی در شهر ونژو در جنوب شرقی چین سد کرد.

زن از همه جا بی خبر اتومبیل را متوقف کرده و در این هنگام مرد آدم خوار به روی کاپوت اتومبیل پریده و شروع به ضربه زدن به شیشه جلو و سقف آن کرد. راننده زن هراسان از اتومبیل پیاده شد و مرد آدم خوار وی را به زمین انداخت و شروع به خوردن گوشت چهره اش کرد. چهره زن غرق در خون بوده و از ترس فریاد کشان کمک می طلبید.

به گفته شاهدان عینی، مرد کاملا دیوانه شده بوده است و زوری فوق العاده داشت به طوری که هیچ کس نتوانست او را مهار کند. سرانجام با فرا رسیدن چندین مامور پلیس آنها موفق شدند با زدن دستبند مرد را از قربانی اش جدا کنند. قربانی که خانم دو نام دارد فورا به بیمارستان منتقل شد و به گفته پزشکان وی باید تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته تا بخش هایی از بینی و دهانش ترمیم شود.

راننده اتوبوس به نام دونگ به اداره پلیس انتقال یافته و باید سلامت روانی او توسط روان پزشکان بررسی شود. اکنون مشخص شده که آدم خوار میامی که چهره مردی را بیش از یک ماه در کنار اتوبانی پرتردد خورده و توسط پلیس به قتل رسید فقط ماری جوانا مصرف کرده بود. در مورد آدم خوار چینی مصرف بیش اندازه الکل موجب شد عقلش زایل شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره