وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زن زیبایی که به باربی آل‌ سعود معروف شده +عکس

زن زیبایی که به باربی آل‌ سعود معروف شده +عکس
در حالی که پیش از این یکبار خبر پناهندگی شاهزاده خانم عربستانی ملقب به باربی آل‌ سعود به انگلیس تکذیب شده بود، روزنامه دیلی‌ تلگراف در مصاحبه با وی بار دیگر از درخواست پناهندگی ساره بن طلال خبر داد.
 

زن زیبایی که به باربی آل‌ سعود معروف شده +عکس
شاهزاده ساره بن طلال بن عبدالعزیز نوه بنیانگذار پادشاهی آل سعود و فرزند یکی از قدرتمندترین شاهزادگان عربستان که به باربی آل‌سعود ملقب است، در مصاحبه با روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف عنوان کرد که از انگلیس درخواست پناهندگی سیاسی کرده است. درخواست پناهندگی شاهزاده‌ای در این سطح از خاندان آل‌سعود قطعا موجب سردرگمی عربستانی‌ها و تهدید به اقدامات دیپلماتیک در این زمینه می‌شود.
به گزارش ایران ناز ساره بن طلال عبدالعزیز 38 ساله که اکنون به همراه چهار فرزند و دو سگش در سوئیتی چند خوابه در یک هتل پنج ستاره در لندن اقامت دارد، عنوان کرده است که مقامات ارشد عربستانی به دنبال آن هستند تا او را ربوده و به ریاض برگردانند، و در آن جا وی را محاکمه کنند. در حال حاضر یک تیم محافظ خصوصی از وی در این هتل محافظت می‌کند.
 

زن زیبایی که به باربی آل‌ سعود معروف شده +عکس

او در مصاحبه‌ای که در موقعیتی محرمانه با ساندی تلگراف (ویژه‌نامه روزهای یکشنبه روزنامه دیلی‌تلگراف) انجام داده، گفته است: من الان بسیار هراسانم. آنها می‌دانند که من نمی‌توانم الان بازگردم. آنجا تهدیدی وجود دارد. این (کار من) سیلی به پادشاهی است. او می‌افزاید: من از لحاظ جسمی مورد سوءاستفاده قرار گرفتم. من از لحاظ روحی مورد سوءاستفاده قرار گرفتم.
دارایی‌های من بلوکه شد. آن‌ها من را به مخالفت و همکاری با ایران متهم کردند، آن‌ها هیچ چیز باقی نگذاشتند. آن‌ها از همه جهت مرا به چارمیخ کشیدند. این شاهزاده متمرد سعودی همچنین عنوان کرده است که خاندان آل سعود او را از ارث نیز محروم کرده و شرط بررسی این پرونده را بازگشت وی به ریاض اعلام کرده است.
 

زن زیبایی که به باربی آل‌ سعود معروف شده +عکس

به نوشته دیلی‌تلگراف، درخواست پناهندگی این شاهزاده سعودی نشان‌دهنده تنش‌های درونی خاندان پادشاهی عربستان است. مرگ شاهزاده نایف بن عبدالعزیز یکی از دلایلی است که ساره را وادار به ارائه درخواست پناهندگی کرده است، چراکه وی پیش از این تحت حمایت نایف که عموی وی و رقیب پدرش به حساب می‌آمد، قرار داشت.