وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روستایی که در آن ازدواج عاشقانه ممنوع می باشد!!

روستایی که در آن ازدواج عاشقانه ممنوع می باشد!!
در یکی از روستاهای ایالت اوتارپرادش هند، ازدواج عاشقانه ممنوع شده است و مجموعه‌ ای از این قوانین در واکنش به آزار و اذیت دختران وضع شده است. مسئولان شورای محلی روستای آسارا اعلام کردند که زنانی که کمتر از 40 سال سن دارند، نباید برای خرید به تنهایی از خانه خارج شوند و حق استفاده از تلفن همراه در خارج از خانه را هم ندارند.
به گزارش ایران ناز ستار احمد یکی از اعضای شورای شهر آسارا به خبرگزاری فرانسه گفت که ازدواج عاشقانه در تضاد با ازدواج سنتی ، به زیان مصالح جامعه و باعث شرمساری است. او گفت: این مساله برای والدین، به ویژه پدر و مادر دخترها خیلی سخت است چون چنین ازدواجی به احترام خانواده ضربه می‌زند.
مسئولان این روستا می‌گویند که این محدودیت‌ها در واکنش به مواردی از آزار و ایجاد مزاحمت برای دختران وضع شده است. وزیر کشور هند در یک مصاحبه مطبوعاتی در روز جمعه 13جولای، این قوانین را مورد انتقاد قرار داد و گفت که چنین قوانینی در یک جامعه دموکراتیک هیچ جایگاهی ندارند.
 
وی همچنین اعلام کرد که پلیس با هر حرکتی که بر مبنای این قوانین غیرقانونی انجام شود برخورد خواهد کرد. منطقه‌ای که این روستا در آن واقع شده است با شهر دهلی، پایتخت هند فقط 40 کیلومتر فاصله دارد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره