وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خنده دارترین مشاغل از پرورش کرم خاکی گرفته تا…

خنده دارترین مشاغل از پرورش کرم خاکی گرفته تا…
امروزه مشاغل بسیار متفاوتی در دنیا وجود دارند که هر کدام از آن ها بخشی از نیاز های جامعه را رفع و به افراد کمک میکند تا درآمد کسب کنند. به گزارش ایران ناز بعضی از این شغل ها بسیار عجیب و به نوعی باور نکردنی است. در این مطلب شما را با بعضی از این مشاغل آشنا میکنیم.

تمیز کننده آکواریوم کوسه : امروزه تعداد زیادی از آکواریوم های سایز بزرگ و پارک های دریایی در دنیا وجود دارد که انواع خاصی از جانوران آبزی بزرگ را در خود نگاه می دارد. این آکواریوم ها پس از مدتی به نظافت و همچنین بازدید نیاز دارد. این عمل باید در زمانی انجام گیرد که انواع آبزیان خطرناک مانند کوسه یا نهنگ قاتل در این آکواریوم شنا می کنند. امروزه در آکواریوم های جهان افرادی استخدام شده اند که به تمیز کردن این آکواریوم ها می پردازند. تنها مشکل این است که حین کار کوسه ماهی ها نیز در کنار شما هستند!

نظافت چی جاده ها : در بسیاری کشورها موارد متعددی از برخورد پرنده ها با خودروهای عبوری گزارش می شود. در این کشورها افرادی مامور هستند تا با حرکت در جاده ها به جمع آوری لاشه این پرندگان و تمیز کردن جاده بپردازند.

زامبی کرایه ای : در شهر لندن و چندین شهر اروپایی و آمریکای شمالی شرکت های هنری هستند که افرادی را برای ایفای نقش «زامبی های آدم خوار» در فیلم ها و سریال های تلویزیونی استخدام می کنند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، این افراد باید خود را به شکل مرده متحرک درآورند و این گونه نشان دهند که قصد کشتن و خوردن شخص دیگری را دارند.

پرورش کرم خاکی : امروزه پرورش و تولید کرم برای مصارف علمی پژوهشی و باروری خاک بسیار نیاز است. می توانید با داشتن مقداری خاک مربوطه که در مکانی تاریک نگهداری می شود مقدار زیادی کرم تولید کنید. البته باید گفت که به احتمال زیاد این کار مورد پسند خیلی از افراد نخواهد بود، اما افرادی هستند که هر روز در این شغل با این موجودات کوچک سرو کار دارند.

تخم مرغ شکن ها : یکی دیگر از شغل های عجیب در دنیای امروز تخم مرغ شکنی است. در این شغل شخص مورد نظر وظیفه دارد هر روز با شکستن تعداد زیادی تخم مرغ در کارخانه های محصولات غذایی زرده و سفیده آن ها را از هم جدا کند و در ضمن بر کیفیت تخم مرغ ها نظارت و تخم مرغ های خراب را از دور خارج کند.

چیدن اجساد در مزارع : در آمریکا مزارع خاصی وجود دارد که در آن ها تعدادی جنازه انسان را به اشکال مختلف دفن می کنند. هدف از این کار آموزش دادن دانشجویان مربوط به پزشکی قانونی است تا بتوانند در صورت برخورد با چنین مواردی دلیل مرگ و یا مدت زمان گذشته از مرگ را تشخیص دهند. افرادی در این مزارع وجود دارند که باید به صورت مرتب شکل قرار گرفتن جنازه ها را تغییر دهند. کاری که بسیاری علاقه ای به آن ندارند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره