وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اولین تصویری که از زنان در اینترنت منتشر شد +عکس

اولین تصویری که از زنان در اینترنت منتشر شد +عکس
20 سال پیش اولین عکس بر روی اینترنت قرار گرفت. این عکس به تبلیغی از گروه کمدی مربوط میشود که توسط تیم برنزلی پدر وب، بر روی اینترنت قرار گرفت. عکس اصلی گرفته شده از اعضای گروه توسط سیلویا دو گنارو این گروه کمدی در موسسه اروپایی تحقیقات هسته‌ای CERN در نزدیکی ژنو مستقر بودند. یعنی همان محلی که به تازگی به جهت کشف ذره بنیادی بوزون هیگز، در تیتر خبرها بود.

داستان این عکس از آنجا شروع می‌شود که در ۱۸ جولای سال ۹۲، سیلویا دو گنارو مدیر برنامه les Horribles Cernettes تصمیم می‌گیرد از اعضای گروه قبل از اینکه روی صحنه بروند، عکسی بگیرد تا اگر مناسب بود، برای جلد سی‌دی آلبوم بعدی گروه استفاده کند تیم برنرزلی که به دنبال عکسی برای امتحان کردن تغییراتی که در وب داده بود، میگشت و ارتباط نزدیکی با گنارو داشت از وی درخواست عکسی کرد. گنارو هم عکس اسکن شده و در فرمت گیف گروه les Horribles ernettes را در نسخه اول فتوشاپ با دستگاه مک‌اینتاش خود ویرایش کرد.

 

اولین تصویری که از زنان در اینترنت منتشر شد +عکس
به گزارش ایران ناز فرمت گیف در آن زمان ۵ سال از عمرش می‌گذشت. و مناسب‌ترین فرمت برای این بود که بر روی عکس کار شود. گنارو درباره آن روزها می‌گوید: وب، در سال‌های ۹۲ و ۹۳ به طور انحصاری برای فیزیک‌دان‌‌ها استفاده می‌شد. برای همین وی به پدر وب می گوید چه کاری است که عکس این گروه را بر روی اینترنت قرار بدهیم وقتی بر روی وب تنها نوشته به چشم می‌خورد. برنرز لی در جواب می‌گوید: اینطور نیست.
 
جالب خواهد شد. و فایل‌ها را در اختیار جان فرانسوا گروف، برنامه نویس پروژه‌های وب قرار داد تا کار بارگذاری عکس را انجام دهد. اولین بارگذاری عکس بر روی اینترنت ساده و بدون مشکل صورت گرفت. اوایل ظهور اینترنت، بارگذاری اطلاعات بر روی وب بیشتر شبیه ذخیره‌کردن فایل‌های داک بر روی برنامه ورد بود. داستان قرار گرفتن اولین عکس بر روی اینترنت نشان‌دهنده تغییراتی است که در طول این ۲۰ سال بر شیوه‌ی ویرایش عکس و قرارگیری عکس‌ ها بر روی اینترنت ایجاد شده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره