وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تفاوت آرایش روز با آرایش شب

تفاوت آرایش روز با آرایش شب
آیا تا به حال به اصطلاح آرایش شب در کنار آرایش روز که در بین خانمها به خصوص آرایشگران و میک آپیستها رواج داشته فکر کرده و تفاوت آنها را یافته اید؟
برای اینکه بدانید چگونه می توانید آرایش روز زیبایی در مقایسه با آرایش شب خود داشته باشید با ما همراه شوید.
 
چرا آرایش شب و چرا آرایش روز؟
تفاوت این دو سوال جدای از رنگ آمیزی و نوع آرایش به طور اساسی و کلی در براق و مات بودن آرایش می باشد.
 
در اینجا به نحوه  چگونگی آرایش روز و نوع آن در مقایسه با آرایش شب می پردازیم :

1 – در مرحله ی اول این آرایش بهتر است تمام لوازم آرایشی که استفاده می شود از نوع مات و بدون اکلیل باشد که هر قدر این خصوصیت را داشته باشند به شیک شدن و در عین حال زیبایی آرایش شما افزوده خواهد شد. برای میک آپ چشمها بهتر است پس از آماده سازی پوست بوسیله ی کرم پودر های مایعی که به هیچ وجه پوست را براق نشان نمی دهند

 
و استفاده ی پنکیک همرنگ پوست بر روی آن جهت یکدست و صاف شدن چهره، ابتدا چشمها را کمی ریمل زده تا حالتی از آن برای خط چشم کشیدن در دست بیاید و سپس یک خط چشم ظریف و دقیقا مماس با مژه ها در پشت چشم بکشید که این کار را بهتر است با خط چشمهای مدادی انجام داده و با استفاده از همان مداد گوشه ی انتهایی چشم را پهن تر و مثل سایه زدن باز کنید و سپس دوباره ریمل بزنید.
 
2 – در زیر چشمها با استفاده از مداد دودی، خاکستری هاله ی باریکی برای جذابیت بیشتر چشمها بکشید.

3 – سایه را نیز بر حسب رنگ چشم انتخاب کرده و بهتر است آن را نیز از گروه رنگهای دودی، خاکستری مات انتخاب کنید.

4 – اگر آرایش پر رنگ وغلیظ تر را می پسندید می توانید در ادامه کار بر روی سایه ی خاکستری از رنگهای گرم مثل زرشکی یا نارنجی زده و نوع آرایش را به تیره تر تغییر دهید.

5 – با این زیر ساخت آرایش، بهتر است رژلب نیز از از هر رنگی که هست مات و بدون برق لب باشد که بسیار هماهنگ تر و زیباتر خواهد بود. اما از آنجایی که رژ لبهای براق و مایع در حال حاضر بیشتر مورد توجه دختران جوان هستند می توان در کنار آرایش چشم و پوست مات گاهی هم با استفاده از رژلبهای براق و یا برق لب به تنهایی ، با ایجاد تضاد بین اجزای آرایش آن را تغییر داد و متفاوت ساخت.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره