وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ساخت کمربندهایی به همراه ایربگ

ساخت کمربندهایی به همراه  ایربگ
شرکت خودروسازی مرسدس بنز برنامه ریزی کرده است که در کمربندی ایمنی صندلی های عقب خودرو از فناوری جدیدی استفاده کند که نقش کیسه هوا را برای سرنشین عقب بازی کند. این فناوری اول بار در شرکت خودروسازی آمریکایی فورد ابداع شد و به کار رفت.
 شرکت مرسدس بنز اعلام کرده که این نوع کمربند ایمنی را در خودروهای لوکس آتی خود به کار خواهد گرفت به احتمال زیاد خودروی سدان کلاس S از این شرکت با این فناوری در سال آینده به بازار عرضه می شود.
نمونه اولیه ساخته شده ی این فناوری در حال حاضر تست های مختلف در آب و هواهای گرم را سپری می کند. به احتمال زیاد این فناوری در نمایشگاه سال آینده یا در شهر دیترویت آمریکا یا جنیوای سوئیس به نمایش گذاشته خواهد شد.
شرکت خودروسازی فورد آمریکا در طراحی جدید مدل اکسپلورر خود در سال 2011 از این فناوری جدید استفاده کرد. این فناوری در صورت درخواست مشتری روی ون های مدل های فورد فلکس و فورد لینکلن MKT نیز قابل نصب هستند و تنها 200 دلار به قیمت خودرو افزوده می شود. در آینده نیز فورد این فناوری را روی خودروی از نو طراحی شده ی موندئو در بازار اروپا استفاده خواهد کرد.
این فناوری از به کارگیری یک کیسه هوا روی کمربند ایمنی صندلی عقب تشکیل شده و زمانی که حسگرهای خودرو تصادف شدید را حس کنند کیسه هوای به کار رفته در کمربند ایمنی عمل کرده و از جان سرنشین عقب محفاظت می کند. به بیان دیگر با افزایش عرض کمربند در اثر باد شدن کیسه هوا، نیروی مخرب ناشی از تصادف به سطح وسیعتری اعمال شده در نتیجه آسیب یا جراحت کمتری به سرنشین وارد می شود.
مرسدس بنز می گوید قصد ندارد این فناوری را برای صندلی سرنشین جلو به کاربگیرد. سرنشین های جلوی خودرو با کیسه های هوای داشبورد، رودری و در برخی موارد کیسه های هوای مخصوص زانو استفاده خواهد کرد.