وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چگونه ورزش کردن را عادت زندگی خود کنیم؟

چگونه ورزش کردن را عادت زندگی خود کنیم؟
 ورزش برای داشتن یک عمر طولانی و حفظ سلامتی واجب است .
  ورزش نه تنها بر طول عمر می‌افزاید ، بلکه باعث می‌شود کیفیت زندگی بهتر شود و احساس بهتری در طول دوران زندگی داشته باشیم .۶۰ درصد از مردم اضافه وزن دارند . این امر حاکی از آن است که انجام حرکات ورزشی برای ما مشکل است . مطالعات نشان داده اند کسانی که به ورزش علاقه دارند ، خیلی راحت و بدون مشکل می‌توانند حرکات ورزشی را انجام دهند . بنابراین قدم اول برای ورزش کردن این است که چگونه آن را دوست بداریم.

تعیین وقت برای ورزش
سخت ترین کار در ورزش ، برنامه ریزی برای آن است . در زندگی ما همیشه کار بر ورزش اولویت دارد ورزش فقط برای اوقات فراغت است . اما چه کسی در این زمانه اوقات فراغت و بیکاری دارد ؟ قدم اول این است که ۳۰ دقیقه از وقت تان را سه بار در هفته فقط به ورزش اختصاص دهید .

شروع ورزش
در مرحله بعدی ، ورزشی را که دوست دارید ، شروع کنید . بعضی افراد ورزش‌های گروهی را ترجیح می‌دهند و بعضی دیگر از ورزش های انفرادی لذت می‌برند . عده‌ای هم هستند که ورزش کردن در خانه را می‌پسندند . شما می‌توانید آنچه را دوست دارید انتخاب کنید . در این مرحله باید یک حداقل زمان را برای ورزش تعیین کنید. مثلا شما باید خود را موظف کنید سه بار در هفته و هر بار نیم ساعت ورزش کنید.

 
حتی اگر بیمار شدید ، مسافرت رفتید یا به شدت گرفتار بودید ، می‌توانید در این ساعات تعیین شده حرکات سبک کششی را انجام دهید یا قدم بزنید ، اما این وقت را به کار دیگری اختصاص ندهید ، به هر حال از حداقل زمانی که برای ورزش در هفته تعیین کرده اید ، کمتر ورزش نکنید .

افزایش شدت ورزش
بعد از مدتی که ورزش کردید ، حتما از یک مربی ورزشی کمک بگیرید تا حرکات بهتری به شما بیاموزد . یادآوری می‌کنیم که در تمام این مراحل مهم‌ترین چیز این است که از حداقل میزان زمانی که برای ورزش خود در نظر گرفته اید ، کمتر ورزش نکنید .

به اثرات مفید ورزش دقت کنید
توجه داشته باشید که ورزش اثرات بسیار مفیدی در زندگی روزمره شما خواهد داشت . شما می‌توانید با استرس‌ها به راحتی مقابله کنید ، مشکلات خود را راحت تر حل کنید ، از خوردن غذا لذت بیشتری ببرید و تمایل بیشتری نسبت به غذاهای گوناگون پیدا ‌کنید . به این ترتیب کیفیت زندگی شما به مراتب بهتر می‌شود .