وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زن نویسنده و میلیاردر معروفی که سواد ندارد +عکس

زن نویسنده و میلیاردر معروفی که سواد ندارد +عکس
بر اساس آمار ارائه شده در کتاب رکوردهای گینس آگاتا کریستی مقام اول در میان پرفروش ترین نویسندگان جهان را دارد. از آثار منتشر شده این نویسنده بیش از یک میلیارد نسخه در جهان به زبان انگلیسی منتشر شده و قریب به یک میلیارد دیگر به ۱۰۳ زبان زنده دنیا ترجمه شده و به فروش رسیده است. به گزارش ایران ناز این نویسنده یکی از محبوب ترین نویسندگان جهان است که بر اساس داستان هایش سریال ها (هرکول پوآرو و خانم مارپل) و فیلم های داستانی متعددی در جهان تولید شده است.

اینوستورز نوشت: او در دوارن کودکی علاقه زیادی به داستان سرایی داشت و همواره داستان هایش را برای گربه خانگی اش نقل می کرد…مادر آگاتا کریستی علاقه ای به مدرسه های انگلیس در زمان کودکی آگات نداشته است. او بر این باور بوده که مدرسه ها ذهن کودکان را به بیراهه می برند و اصولا برای کودکان مفید نیستند.

 
کودکی آگاتا کریستی
 

زن نویسنده و میلیاردر معروفی که سواد ندارد +عکس
از این رو وی به آگاتا کریستی اجازه نداد تا به مدرسه برود. آگاتا کریستی نیز از آن جهت که دختری باهوش و بسیار توانمند بود برای فراگیری نوشتن و خواندن از همراهی های ندیمه اش استفاده کرد و با کمک یک رمان خواندن و نوشتن را تمرین کرد. به این ترتیب با فراگیری سواد نوشتن و خواندن مادر آگاتا کریستی کتابخانه ای مملو از داستان و رمان را برای او در نظر گرفت و کتاب های متعددی را برای مطالعه در اختیار وی گذاشت.

براساس آمار رکوردهای جهانی گینس تا امروز بالغ بر ۴ میلیاد دلار از فروش آثار منتشر شده آگا کریستی در جهان به دست آمده است. این نویسنده که ۶۶ رمان و چهارده مجموعه داستان کوتاه را به رشته تحریر در آورده است یکی از موفق ترین و پرفروش ترین زنان نویسنده جهان محسوب می شود که آثارش به ۱۰۳ زبان زنده دنیا ترجمه و منتشر شده است. بیشتر آثار این نویسنده به فیلم های سینمایی و داستانی تبدیل شده است.

 

زن نویسنده و میلیاردر معروفی که سواد ندارد +عکس

قطار چهار و پنجاه دقیقه از پدینگتون، قتل در قطار سریع السیر اورینتو مرگ در رودخانه نیل از جمله آثار مطرح این نویسنده است که بر اساس آنها فیلم سینمایی نیز تولید شده است. جایزه ادگار، جایزه مجمع معمایی نویسان آمریکا و جایزه استاد بزرگ داستان های جنایی آمریاک از جمله جوایز ادبی معتبری است که در کارنامه ادبی آگاتا کریستی موجود است.

رمان های شب بی پایان، مصیبت بی گناهی، جنایت خفته، قتل در خانه کشیش، به طرف صفر، دست پنهان، مرگ خانم مگنیتی و  قتل آسان است از جمله آثار این نویسنده است که به زبان فارسی نیز ترجمه و روانه بازار کتاب شده است. آگاتا کریستی این نویسنده انگلیسی روز دوازدهم ژانویه ۱۹۷۶ در سن ۸۵ سالگی و بر اثر کهولت سن چشم از جهان فرو بست.

 

زن نویسنده و میلیاردر معروفی که سواد ندارد +عکس

از او تنها یک فرزند باقی مانده بود که وی نیز در سال ۲۰۰۴ و در سن ۸۵ سالگی درگذشت. در حال حاضر ماتیو پریچارد نوه کریستی مسئولیت رسیدگی به اموال و مالکیت آثار وی را برعهده دارد. برخی کتاب های آگاتا کریستی در ایران را نشر هرمس منتشر کرده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره