وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آمریکایی‌ها روز پدر را با فیلم کمدی جشن می‌گیرند

در این روزها دو فیلم سینمایی «پیشنهاد» محصول کمپانی والت دیزنی و «سال یک» محصول شرکت سونی برای کسب مقام اول جدول هفتگی نمایش سینماهای آمریکای شمالی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

«پیشنهاد» با بازی ساندرا بولاک (اولین کمدی رمانتیک او پس از «دختر شایسته2» )در سال 2005و رایان رینولدز در 3056 سالن سینما به روی پرده رفته است.

در «سال یک» هم جک بلک و میشل کرا نقش‌های اصلی را بازی کرده‌اند. این فیلم در 3023 سینما اکران عمومی شده است. تحلیل‌گران اقتصادی سینما عقیده دارند «پیشنهاد» با افتتاحیه‌ای 18 تا 23 میلیون دلاری، صدرنشین جدول هفتگی فروش سینماهای آمریکا و کانادا خواهد شد.

«سال یک» برای کسب مقام دوم رقیب سرسختی مثل کمدی خانوادگی «یادگاری» دارد که طی دو هفته قبل عنوان صدرنشینی جدول را برای خودش حفظ کرده است. پیش‌بینی می‌شود دومین فیلم جدول گیشه نمایش از نظر رقم فروش، فاصله‌ای 3 تا 5 میلیون دلاری با فیلم اول جدول داشته باشد.

«یادگاری» طی هفته قبل 27 درصد از تماشاگران خود را از دست داد اما این فیلم تا به حال 121 میلیون دلار در آمریکا فروش کرده است.

این فیلم در ده روز اول نمایش، به فروش 100 میلیون دلاری دست پیدا کرد. در عین حال، انیمیشن کامپیوتری «بالا» هم فروش خوبی در گیشه داشته است. فروش کلی این فیلم تا پنج شنبه هفته گذشته در آمریکای شمالی به 199 میلیون دلار رسیده است و پس از تعطیلات آخر هفته، به رقمی بالای 200 میلیون دلار می‌رسد.

بعد از «مردان ایکس4» این انیمیشن دومین محصول تابستان سینماست که بیش از 200 میلیون دلار در گیشه نمایش فروش می‌کند. دو فیلم جدید جدول در شرایطی امروز راهی پرده سینماهای آمریکای شمالی ‌شدند که دو کمپانی پارامونت و دریم ورکز قسمت دوم اکشن ماجراجویانه، «تغییر شکل‌دهندگان» را در سطح بین‌المللی اکران عمومی کردند. انگلستان و ژاپن اولین کشورهای خارجی هستند که اقدام به نمایش عمومی این فیلم کرده‌اند.

«تغییرشکل‌دهندگان2» روز 24 ژوئن در سطح وسیعی در آمریکای شمالی اکران عمومی می‌شود.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره