وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زن مشهوری که بارها شوهرش به اوخیانت کرد+عکس

زن مشهوری که بارها شوهرش به اوخیانت کرد+عکس
زن زیبا و مشهوری که بارها با خیانت شوهرش روبرو شد. او شرلی آن کول است که در 30ژوئن 1983 در انگلیس به دنیا آمد. او یک خواننده، شاعر، بازیگر و مدل می‌باشد که شهرت بسیار زیادی در انگلستان دارد. او سه خواهر بزرگتر از خود و یک برادر کوچکتر از خود دارد.
به گزارش ایران ناز شرلی در سال 2004 با اشلی کول بازیکن مشهور تیم فوتبال چلسی آشنا می‌شود و در سال 2005 به طور نامزد می‌کنند و یک سال بعد یعنی در 15 ژولای 2006 ازدواج کردند.
 
 
 

 

 
این ازدواج از همان ابتدا با مشکلات زیادی روبرو شد، چرا که اشلی با زنان زیادی ارتباط داشت! ابتدا در سال 2006 یک مدل ادعا کرد که با اشلی مدتی ارتباط بوده است، بعد از آن یک آرایشگر نیز اعلام کرد در همان سال با اشلی ارتباط داشته است!
 
این شایعات تا جایی ادامه داشت که باعث شد شرلی حلقه ازدواجش را برای مدتی کنار بگذارد و به فکر جدایی باشد. اما صحبت‌های اشلی، او پشیمان شد و به زندگی خود بازگشت.
این پایان ماجرا نبود تا جایی که چند ماه پیش خبری انتشار یافت مبنی براینکه اشلی کول در جریان سفر به امریکا با یک خدمتکار رابطه داشته است. همین موضوع باعث شد که شرلی تصمیم خود را بگیرد و از همسرش هوسرانش جدا شود!
 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره