وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجاوز فوتبالیست سرشناس به یک دختر جوان + عکس

تجاوز فوتبالیست سرشناس به یک دختر جوان + عکس
به گزارش ایران ناز جردن جانسون 20 ساله بازیکن سرشناس تیم دانشگاه مونتانا به بهانه ای دختر هم دانشگاهی اش را به اتاق خوابش کشاند وسپس وی را مورد ازار و اذیت جنسی قرار داد. فردون والکنبرگ دادستان میسولا کانتی در بیانیه ای اعلام کرد:جردن جانسون با اتهام تجاوز به عنف بازداشت است و این در حالی است که این بازیکن چنین اتهامی را قبول نکرده وبه شدت ادعای بی گناهی می کند.
 
اما رسوایی بازیکنان این دانشگاه چیز تازه ای نیست و این دومین عضو این تیم است که با چنین اتهامی روبرو می شود. دیوید پاول وکیل قانونی جردن جانسون گفت:خانواده جانسون پس از شنیدن این خبر بسیار متاسف شدند و به دنبال راهی برای اثبات بی گناهی فرزندشان هستند.
 
مقامات وزارت دادگستری امریکا اعلام کردند:بررسی های مدیریت دانشگاه،پلیس و دادستان شهر میسولا نشان می دهد در طول سه سال گذشته بیش از 80 مورد تجاوز و آزار و اذیت جنسی در محوطه دانشگاه رخ داده که حداقل 11 دانشجو به اتهام تجاوز جنسی در دانشگاه از سال 2011 میلادی دستگیر شده اند.

جان انگن شهردار میسولا در مصاحبه با رویترز گفت:این نوع جرایم روز به روز در این شهر زیاد می شود بنابراین ترس زیادی از تشکیل باند های متجاوز در شهر وجود دارد.گفتنی است فعالیت فوتبالی جانسون پس از این جریان به حالت تعلیق در آمد و از شرکت در مسابقات فوتبال محروم شد.جردن جانسون و دونالدسون دو بازیکن سرشناسی هستند که نامشان در لیست سیاه متجاوزان قرار دارد.

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره