وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نقاشی های شگفت انگیز دختر 18 ساله هلندی

نقاشی های شگفت انگیز دختر 18 ساله هلندی
راجاسینا دختر هنرمند ۱۸ ساله در هلند است که اغلب پرتره های رئال خود را فقط با استفاده از مداد خلق می کند. به گزارش پارس ناز چهره نگاری یا پرتره کشیدن نقاشی یا گرفتن عکسی تکی از یک شخص است. این کار می‌تواند بر روی بوم نقاشی و یا کاغذ عکس باشد.
 
 
من یکی از علاقمندان نقاشی های سبک رئال هستم و در گذشته آثار شگفت انگیزی مشابه طراحی با مداد از Paul Lung، پُرتره طراحی شده از Jua Francisco Casas با قلم خودکار یا شاهکار قلم تراش Cristina Penescu را دیده ام. اما Rajacenna هیجده ساله هم سبک منحصر به فرد خود را دارد. در سال ۱۹۹۳ متولد شد، وقتی ۴ سال داشت مدل یک کمپانی هلندی شد و در سن ۵ سالگی برای اولین بار در تلویزیون ظاهر شد و در فیلم ها، نمایش ها و سریال های تلویزیونی درخشید تا اینکه در سن ۱۲ سالگی سردبیر اولین مجله تلویزیونی کودکان در هلند شد.
 
 
 
او در سال ۲۰۰۹ مجذوب نقاشی شد و شروع به طراحی نمود و با اینکه در هیچ کلاس آموزش هنری شرکت نکرده بود، طرح های شگفت انگیز و حیرت آوری خلق کرد.به گزارش پارس ناز یک ناشر آمریکایی از او خواست تا طرح هایش را در کتابی به نام طراحی پُرتره با مداد که شامل آثار هنرمندان مستعد دنیای هنر است چاپ کند.
 
 
به گزارش ایران ناز این هنرمند در سن ۱۷ سالگی در حد حرفه ای کار کرد و پُرتره های شگفت انگیزی از افراد مشهوری چون Angelin Jolie ، Lady Gaga و Justin Bieber را خلق نمود. او در وب سایت رسمی اش اعلام کرده است که هیچ کس در چنین سنی مهارت و توانایی او را در خلق پُرتره های رئال نداشته است؛ هرچند آثار او نیز گواه مهارت و پیشرفت حیرت آور این هنرمند است.
 
 
در اوایل شروع به کارش، او یک پُرتره را در ۲۰ دقیقه تمام می کرد اما با افزایش و رشد مهارتش زمان بیشتری لازم شد تا با طرح جزئیات یک شاهکار هنری خلق کند. هم اکنون اتمام یک طرح او حدود ۴۰ ساعت یا بیشتر زمان می برد.
 
 
او در وبلاگ خود اعلام کرده است در سال گذشته به سختی کار کرده و دست چپش نیاز به استراحت دارد، حال آنکه در آخرین خبر ویدئویی خود اظهار داشته است با مهارتی بیشتر از پیش شروع به خلق طرح های هنری جدید خواهد کرد.
 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره