وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وجود ادکلن مرگبار در بازارهای ایران !!+ عکس

وجود ادکلن مرگبار در بازارهای ایران !!+ عکس
ماجرا از ارسال پیامکهایی شروع می شود که در محتوای آن آمده است: "ادوکلن با عطر خوب به نام " lovley " ساخت اسرائیل که جدیدا از مرز عراق وارد ایران شده است، حاوی مواد کشنده است که پس از استنشاق آن پس از ۴ الی ۵ روز تاثیر خود را گذاشته و درمان ندارد." 
وقتی موضوع را با مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جریان گذاشتیم، او از تشکیل ستاد ویژه ای در معاونت غذا و داروی این دانشگاه به منظور بررسی این موضوع خبر داد و افزود: تا این لحظه موردی در بازار یافت نشده که چنین ویژگی داشته باشد.نجفی  اظهارداشت: مشابه این برند در بازار وجود دارد که البته برچسب وزارت بهداشت را دارد.
 

 

وی با عنوان این مطلب که ظاهرا این ادوکلن در بازار کشور عراق خیلی شایع است، ادامه داد: ظاهرا عکسی که بر روی ادوکلن مورد اشاره در عراق دیده می شود، تصویر بن لادن است اما ادوکلنی که در بازار داخلی موجود است و برچسب وزارت بهداشت را دارد، چنین تصویری را ندارد و فقط تشابه اسمی است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص کشنده بودن این ادوکلن نیز افزود: در اخبار آمده که این ادوکلن در عراق کشته هم داده است.

نجفی با عنوان این مطلب که احتمالا واردات این قبیل محصولات قاچاق به واسطه زائران عتبات صورت می گیرد، گفت: بر همین اساس، قصد داریم با اعزام افرادی به عراق و تهیه این ادوکلن، آزمایشات لازم را بر روی آن انجام دهیم تا از صحت و سقم آن مطمئن شویم.

این در حالی است که دکتر بهزاد شریف مخمل‌زاده معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان داشته است که این معاونت در آزمایش اقلام وارداتی تنها مواردی را مورد سنجش قرار می‌دهد که به صورت رسمی و از مرزهای قانونی وارد کشور شده باشند.

وی گفته است که ادوکلن موسوم به "lovely" به صورت غیررسمی وارد کشور شده و با توجه به اهمیت موضوع، اکنون باید سازمان پزشکی قانونی وارد عمل شود با تشکیل پرونده، این موضوع بررسی شود. معاونت غذا و داروی دانشگاه جندی‌شاپور نیز تا جایی که امکان داشته باشد در این زمینه با پزشکی قانونی همکاری می‌کند تا با هماهنگی بین‌بخشی، موضوع روشن شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره