وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز جمعه 20 مرداد 1391

فال و طالع بینی روز جمعه 20 مرداد 1391
فروردین:
 عذر و بهانه دیگر قابل قبول نیست؛ شما باید به مجموعه پیچیده‌ای از حقایق، روابط و آرزوهایتان كه تا الان دست و پای شما را بسته بودند توجه كنید. در مورد وجود آنها اصلاً نباید شك كنید؛ مطئناً تعداد آنها خیلی زیاد است. خوشبختانه امروز شما در عین حال كه حتی بیشتر از توان یك انسان معمولی تلاش می‌كنید، قادر هستید كه مثل اشعه های لیزر فكرتان را متمركز كنید!!
 
اردیبهشت:
شما زمانی كه ابراز وجود می‌كنید از روش خاص خود پیروی می‌كنید كه این موضوع باعث شده در حال حاضر شما بیشتر از اینكه از خود خلاقیت نشان دهید به طور اتوماتیك و خودكار این كار را انجام دهید. با همه این احوال این روزها شما حتی اگر محافظه كار هم به نظر بیایید، ولی در كارهای خود ابتكار به خرج می‌دهید. عملكرد شما می‌تواند كاملاً الهام دهنده باشد، با این حال رفتار خونسردانه شما و نگرشهای گزینشی‌تان باعث می‌شود دیگران فكر كنند كه شما خودتان جلوی پیشرفت خود را می‌گیرید. نگران طرز فكر آنها نباشید؛ چون كه جوجه را آخر پاییز می شمارند.
 
 خرداد:
امروز اطرافیانتان زیاد به موفقیت خود اهمیت نمی‌دهند. یا شاید هم هدفهایشان انقدر غیر واقعی و نامعقول است كه شكستشان حتمی است؛ ولی آنها خیالشان راحت است. شما نمی‌توانید وظایف كس دیگری را به گردن بگیرید، ولی در مورد انتخابهای خود خیلی عاقلانه عمل می‌كنید. ولی خیلی هم مسئولیت قبول نكنید؛ برای اینكه اگر از میزان توقع و خواسته‌های خود كم كنید، می‌توانید همه كارهایتان را انجام دهید.
 
تیر:
برای شما سخت است كه فكرتان را فراتر از محدوده معین آسایش خود بسط بدهید، اما امروز حتماً باید این كار را بكنید. حتی اگر لازم شد دست از مخالفت بردارید فرصت رشد شخصی را از دست ندهید. اینك مبارزه كردن با الگوهای همیشگی‌تان به خصوص اگر منطقی به نظر برسند كار ساده ای نیست.
 
مرداد:
 مهمانی‌ای كه ترتیب داده بودید كنسل شده است، اما شاید هم تا موقعی كه زندگی شما روی غلتك بیفتد به تأخیر افتاده باشد. شما با وجود اینكه مثل كارتون هانسل و گرتل كه پشت سر خودشان خرده‌های نان ریخته بودند، دور اندیش بوده‌اید، ولی باز هم مسیر زندگی خود را گم كرده‌اید و نمی‌دانید چه كار كنید. همه چیز تغییر كرده است و شما هیچ نشانه‌ای پیدا نمی‌كنید. لازم نیست به تمام نشانه‌ها توجه كنید تا بفهمید به كجا قرار بود بروید، و بهترین راه این است كه خودتان را به آنجا برسانید.
 
شهریور: حالا كه بهرام در نشانه شما به سر می برد فكر شما هم از این شاخه به آن شاخه می‌پرد. بهرام در خانه برج سنبله قرار دارد و در عین حال بهتان كمك می‌كند تا یك سری از اطلاعات متناقض را بررسی كنید. اما هنوز هم تصمیم گرفتن برایتان كار راحتی نیست، چرا كه شما احساسات خود را سركوب كرده‌اید و در عین حال به تردید و دودلی‌تان افزوده شده است. پس یكی دو روز صبر كنید، آن موقع ایده‌های بهتری در مورد اینكه چه كاری باید انجام دهید به ذهنتان می‌رسد.
 
مهر:
امروز باید هنگام صحبت كردن در جمع خیلی حواستان را جمع كنید، چون امكان دارد یكی از دوستان صمیمی‌تان منظورتان را اشتباه متوجه بشود. اگرچه شما منظور خود را خوب بیان می‌كنید، ولی قدرت شما در قطع كردن سر و صداها و گفتن حقیقیت ممكن است افراد دیگر را ناراحت كند. همه از شما انتظار دارند كه درستكار باشید، اما حالا كه موقعیت خوب است و شما هم خودتان را می‌شناسید پس این را بهشان بگویید.
 
آبان:
امروز شما وقتی به خاطرات روزهای قبل فكر می‌كنید، در حالیكه یادتان می‌آید كه چیزی را در خانه گم كرده‌اید، حسرت گذشته را می‌خورید. اما زندگی واقعی این است كه به جای سیر كردن در گذشته، به چیزهایی كه در حال حاضر دارید و به پروژه‌هایی كه قبول كرده‌اید فكر كنید. اگر از نظر احساسی نیاز به حمایت دارید می‌توانید روی دوستان قابل اعتماد خود حساب كنید.
 
آذر:
امروز كه ماه كاملاً در نشانه شما قرار گفته است می تواند برای شما درس عبرتی باشد، به خصوص اگر لازم باشد كه درس مهمی را از كیوان سخت كوش یاد بگیرید. شما می توانید تفریح و سرگرمی را به یكی دو روز دیگر موكول كنید، اما مسائل زیادی است كه باید رویشان كار كنید و تا موقعی كه آنها را تمام نكرده‌اید نباید دست از تلاش بردارید. سعی نكنید سختی‌های كار را پنهان كنید؛ بگذارید این شرایط آشكار باشند و دست به كار شوید. هرچه زودتر كارتان را شروع كنید زودتر هم تمامش می‌كنید.
 
دی:
امروز كه ونوس و بهرام هر دو همراه با كیوان سخت كوش در برج سنبله قرار دارند، شما شوخ طبعی خود را از دست داده‌اید. برای همین مثل همیشه نمی توانید از روزتان لذت ببرید، ولی این اتفاق در نهایت به نفعتان خواهد بود. نگران آینده نباشید؛ امروزتان را بسازید، آینده هم به زودی از راه می رسد.
 
بهمن:
گاهی اوقات شما از قرار گرفتن در گفتگوهای احساسی پرهیز می‌كنید، اما حالا كه بهرام در هشتمین خانه شما- یعنی خانه صمیمیت و دوستی- قرار دارد، شما عاشق قرار گرفتن در فضاهای احساسی شده‌اید. اما هنوز هم احساس آسیب پذیری می‌كنید و به خاطر همین نمی‌توانید به اندازه كافی از این موقعیت لذت ببرید. با وجود این نگذارید ترسهای درونی‌تان شما را از تجربه كردن زیبایی‌های عشق محروم كند.

اسفند:

با وجود بهرام- و همچنین سه سیاره دیگر- در هفتمین خانه شما، یعنی خانه‌ای كه به دوستان و همكارانتان اختصاص دارد، خیلی سخت است كه به آرزوهای شخصی‌تان اهمیت داده و در جستجوی اهداف خود بودن را توجیه كنید. اما با توجه كردن به نیازهای دوستان و اعضای خانواده‌تان به راحتی می‌توانید خودتان را راضی نگه دارید. با تحسین و تمجید كردن از كسانی كه دوستشان دارید آنها را حمایت كنید، اما خودتان را نیز فراموش نكنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره