وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تصاویر بدشانس ترین عروس دنیا در روز ازدواجش

تصاویر بدشانس ترین عروس دنیا در روز ازدواجش
این زوج بد شانس روز عروسی شان با روز نشست سران کشورهای عضو ناتو در شیکاگو امریکا مقارن شد و در سیل جمعیت معترض به این نشست گرفتار شدند.
به گزارش ایران ناز هزاران نفر از مردم شیکاگو در اعتراض به این نشست و عملکرد ناتو به خیابانها ریخته بودند و این درحالی بود که یک زوج جوان همزمان با تظاهرات آنان در حال برگزاری مراسم عروسی خود بودند.
 
همزمان با حضور این مردم  که به سمت مقر نشست سران میرفتند "بث و تیم آلبرت" از کلیسا خارج شدند تا باقی مراسم را اجرا کنند که ناگهان خود را در میان سیل جمعیت دیدند.
آنها از هر راهی سعی کردند  جوری تصاویر را تهیه کنند که حضور مردم کمتر مورد توجه باشد اما جمعیت بیشتر و بیشتر شد تا اینکه کاسه صبر عروس خانم لبریز شد و با خشم و گریه خطاب به مردم گفت" عروسی مرا اشغال کردید. بهترین روز مرا خراب نکنید همه با تعجب به این زوج نگاه میکردند.
 
در این میان حضور پلیس برای سرکوب آشوبگران وضعیت را بدتر کرد و نهایتا این زوج بدشانس مجبور شدند مراسم را نیمه تمام رها کرده و ازمقابل کلیسا دور شوند . آنها گفته اند این بدترین اتفاق ممکن بود که بهترین روز زندگی آنها را تبدیل به تلخترین خاطره عمرشان کرد.
 
 
 
 
 
 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره