وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عریان شدن زنی در فرودگاه بدون هیچ دلیل !+ عکس

عریان شدن زنی در فرودگاه بدون هیچ دلیل !+ عکس

شوکه شدن زنی که بدون هیچ دلیل مشخصی در مقابل مامورین امنیتی فرودگاه دنور عریان شد، جریمه نخواهد شد. شاید او تنها می خواسته نشان بدهد که چیزی مخفی نکرده است و شاید فکر کرده منظور ماموران از بازرسی بدنی این است که باید عریان شود.
صبح سه شنبه تصمیم عجیب این زن برای اینکه نشان بدهد چیزی همراه ندارد باعث شد ماموران فرودگاه بین المللی دنور کاملا گیج شوند.
این اتفاق عجیب ساعت ۸٫۴۵ صبح رخ داد زمانی که این زن را موقع استعمال غیرقانونی سیگار پشت گیت فرودگاه دستگیر کردند.

عریان شدن زنی در فرودگاه بدون هیچ دلیل !+ عکس

این مسافر با درآوردن تمامی لباس های خود که شامل یک بلوز قرمز و شلوار جین مشکلی بود ماموران و مسافران این فرودگاه را در بهت و حیرت فرو برد.
خدمه ی فرودگاه به او گفتند سیگارش را خاموش کند اما کسی از او نخواست همه ی لباس هایش را در بیاورد، وی پس از اینکه لخت مادر زاد شد از افسر فرودگاه خواست از نامه ی خروجش دوباره پرینت بگیرد.
هنوز مشخص نشده است که چرا او لباس هایش را درآورد اما پلیس می گوید این قضیه به ماجرای سیگار ربطی نداشته است. وی به ماموران گفته است به خاطر کم خوابی هیجان زده بوده و حواسش سر جا نبوده اند. سخنگوی پلیس سانی جکسون گفت: «کار این خانم بیشتر در اثر خستگی و ضعف روانی بوده است»
(در ابتدا مشخص نبود که چرا این زن صبح روز سه شنبه ناگهان تصمیم گرفت مقابل گیت فرودگاه بین المللی دنور تمام لباس هایش را در بیاورد)
رائول لوپز، سخنگوی پلیس دنور در مصاحبه با msnbc.com اعلام کرد این زن به پلیس گفته است، شب قبل از این ماجرا اصلا نتوانسته بخوابد.
عکسی که توسط TMZ گرفته شده است این زن را که کاملا عریان شده مقابل میز ورود نشان می دهد. یکی از مسافرها با چشم هایی از حدقه بیرون زده به این زن نگاه می کند.
یکی از شاهدان عینی که خواسته نامش برده نشود اعلام کرده است بیشتر مسافران با دیدن این خانم وحشت زده شده اند.
این شاهد اضافه می کند پدر و مادرها به سرعت چشم بچه هایشان را گرفتند تا زن عریان را نبینند. باقی مسافران سرشان را برگرداندند تا نگاه نکنند.
پس از بیست دقیقه زن ناشناس را به بیمارستانی منتقل نمودند

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره