وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تولد دختری عجیب با 32 دندان و 24 انگشت!! +عکس

تولد دختری عجیب با 32 دندان و 24 انگشت!! +عکس
یک نوزاد دختر با 32 دندان و 24 انگشت در دست و پا در روز عید فطر در کردستان عراق متولد شد. منابع آگاه پزشکی در منطقه سوران واقع در استان اربیل کردستان اعلام کردند که دیروز یک‌شنبه نوزاد دختری با 32 دندان کامل و 4 انگشت اضافی متولد شد.
گلفین علی رئیس بخش اداری بیمارستان تخصصی زنان و زایمان در سوران گفت: این نوزاد در بیمارستان ما با 24 انگشت در دست و پا و نیز 32 دندان متولد شد. دندانهای او در یک سطح و به یک اندازه نیستند بلکه برخی از دندان‌ها کوتاه و برخی بلند هستند. وی افزود: پدر و مادر این نوزاد از ساکنان روستای آموکان از بخش‌های منطقه حریر هستند و این کودک به طور طبیعی متولد شده است.
 

تولد دختری عجیب با 32 دندان و 24 انگشت!! +عکس
وی با نادر خواندن این موضوع گفت که این نخستین بار است که در این بیمارستان چنین نوزادی متولد شده است.
برخی از پزشکان این بیمارستان درباره دلیل این پدیده نادر معتقدند که زیاد بودن درصد کلسیم و فسفر و نیز اختلال هورمونی در بدن موجب چنین امری می‌شود.
کاوه محمود متخصص اطفال درباره این نوزاد دختر گفت: پدیدار شدن چنین امری در این نوزاد به اختلال در کروموزومها مربوط می‌شود و این کودک مشکل عقلی و ذهنی ندارد. ضمن اینکه این کودک کوتاه قد خواهد بود.
وی افزود: تولد چنین نوزادی در جهان استنثنا نیست اما برای نخستین بار چنین نوزادی در سوران متولد شده است. گفته می‌شود که ازدواج پدر و مادر این کودک فامیلی بوده است.
به گزارش ایران ناز پدر این کودک میگوید: دختر از همان ابتدای تولدش، التهاب‌هایی در سینه داشت، به همین دلیل او را به بیمارستان آوردیم.او در حال حاضر چیزی نمی‌خورد و تنها با اکسیژن زنده است.
گلفین علی درباره سلامتی مادر و کودک گفت: وضعیت آنها تثبیت شده اما دندان‌های این نوزاد باید طی یک عمل جراحی بیرون کشیده شود زیرا این نگرانی وجود دارد که بطور ناگهانی در دهان او بیفتد و با وارد شدن به مری و نای، موجب خفگی او شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره