وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دلایل جالب تقلید لیدی گاگا از کیم کارداشیان! +عکس

دلایل جالب تقلید لیدی گاگا از کیم کارداشیان! +عکس
باور کنید یا نه لیدی گاگا یکی از طرفداران کیم کارداشیان است! و مدرک برای این قضیه وجود داره. دیروز لیدی گاگا برای طرفداران خود و فالوور هاش یک توییت کرد که نوشته بود کیم کارداشیان افسانه ای هست.
 
ایران ناز، این توییت لیدی گاگا توجه افراد زیادی رو جلب کرد و باعث شد که مردم فکر کنند یک داستان پشت این عشق ورزیدن گاگا به کیم وجود داره و رسانه ها دقت زیادی به آنها کنند و چند شباهت بین این دو ستاره هالیوودی پیدا کنند.
 

دلایل جالب تقلید لیدی گاگا از کیم کارداشیان! +عکس
1. استفاده از پوست حیوانات در لباس ها و پالتو های خود یکی از شباهت های زیاد کیم کارداشیان و لیدی گاگا هست. در ماه مارس کیم به علت علاقه اش به پالتو پوست توسط یکی از حامیان حیوانات با کیسه آردی زده شد به علاوه لیدی گاگا نیز علاقه زیادی به لباس هایی داره که از جنس پوست حیوانات هستند اخیرا هم پالتوهای صورتی و بنفشی پوشیده بود که شامل این علاقه او میشه.

2. کیم کارداشیان و لیدی گاگا حتی در لباس زیر هم استایل شبیهی دارند به طوری که اخیرا یکی از لباس هاشون کپی هم بود.

3. لیدی گاگا خواننده بسیار مشهوریه و بیش از 23 میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته و برنده 5 جایزه گرمی هست اما آیا شما میدونید که کیم کارداشیان هم در در موسیقی تفننی هست و حتی یک موزیک ویدئو در سال 2010 داشته؟ به علاوه ممکنه کانی وست باعث بشه که خواننده محبوب تری بشه…

4. علاقه ی زیاد آنها به کفش ها با پاشنه های بسیار بلند 5 اینچی زبان زد همه هست و جزئی از استایل هردوی اونها هست.

5. کیم و لیدی گاگا هردو از بیماریهای پوستی مثل پسوریازیس و لوپوس برخورد دار هستند و حتی کیم عکسی از لکه ی پسوریازیسش که شبیه قلب هست رو مدتی قبل توییت کرده بود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره