وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سكوت ناپدری در هم شكست

جام جم آنلاین: ناپدری شرور كه به دنبال شكایت دخترخوانده‌اش دستگیر شده بود ،‌ پس از یك سال سكوت، راز آزار و اذیت وی و زن دیگری را فاش كرد.
به گزارش «جام‌جم»، اوایل اردیبهشت سال گذشته، دختر 16 ساله‌ای به اداره آگاهی ورامین مراجعه و از ناپدری خود به اتهام آزار و اذیت و تهدید به قتل شكایت كرد.

دختر نوجوان در اظهاراتش به پلیس گفت: 6 سال پیش مادرم پس از جدایی از پدرم، با مردی به نام امیر ازدواج كرد. ناپدری‌ام از همان روزهای اول به من علاقه‌ای نداشت و مدام مرا كتك می‌زد تا این‌كه یك هفته قبل، در غیاب مادرم كه در بیمارستان بستری بود، او با زور و تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از آن تهدیدم كرد كه اگر ماجرا را به مادرم یا پلیس اطلاع دهم، من و مادرم را به قتل خواهد رساند.

به دنبال این تهدیدها، بناچار سكوت كردم، اما طاقت نیاوردم و تصمیم گرفتم این راز شیطانی را برملا كنم. بعد از شكایت این دختر نوجوان و تشكیل پرونده‌ای در این ارتباط با دستور قضایی، ناپدری وی به مركز پلیس احضار و بازجویی شد.

انكار به گناه نابخشوده

امیر، متهم پرونده در اظهاراتش به پلیس گفت: پس از ازدواج با مادر شاكی، او بنای ناسازگاری گذاشت و باعث شده بود تا همسرم با من مشاجره كند و اختلاف‌هایمان بیشتر شود.

دختر نوجوان مادرش را تهدید می‌كرد اگر از من جدا نشود، خودكشی می‌كند و با این تهدیدهای دروغین سعی می‌كرد باعث جدایی ما شود كه موفق نشد. با شكایت دروغین از من، قصد دارد انتقام بگیرد و كانون زندگی‌ام را از هم بپاشد.

به دنبال اظهارات این متهم، ماموران به تحقیق دوباره از شاكی پرداختند كه وی گفته‌های قبلی‌اش را تكرار و از ماموران تقاضای كمك كرد.

با مشخص شدن این موضوع،‌ ناپدری شرور همچنان آزار و اذیت دختر نوجوان را انكار كرد بنابراین ، قرار قانونی برای متهم صادر شد و  تحقیقات قضایی – پلیسی از او ادامه داشت تا این كه پس از یك سال سكوت، هفته گذشته راز نقشه سیاهی را كه برای شاكی طراحی كرده بود، فاش  كرد.

امیر، ناپدری در اظهاراتش به پلیس گفت: با توجه به این كه دختر خوانده‌ام با من اختلاف داشت و حاضر به پذیرش من به عنوان شوهر مادرش نبود، روز حادثه در غیاب همسرم تصمیم گرفتم نقشه شیطانی خودم را عملی كنم. به این ترتیب با چاقو به سراغ او رفتم و با زور تهدید وی را مورد آزار و اذیت قرار دادم و او را مجبور به سكوت كردم و یك هفته در غیاب مادرش، وی را بشدت كتك می‌زدم و او را تهدید به قتل می‌كردم تا او درباره من حرفی به مادرش نزند و ماجرای سیاه من فاش نشود.

به دنبال اظهارات تكان‌دهنده ناپدری بی‌رحم، ماموران اداره آگاهی ورامین كه احتمال می‌دادند این مرد مرتكب جرایم سیاه دیگری شده باشد، به بازجویی‌های متعددی از وی  پرداختند تا این كه چند روز پیش، او راز آزار و اذیت زن دیگری را هم فاش  كرد.

راز پرونده سیاه فاش شد

امیر، مرد شرور در ادامه اظهاراتش به پلیس گفت: 2 سال قبل هم كه همراه همسرم و دخترش در یكی از محله‌ های قرچك سكونت داشتیم، با مرد صاحبخانه اختلاف پیدا كردم و برای گرفتن انتقام از وی، یك روز به بهانه این كه قصد آشتی با مرد صاحبخانه را دارم، با زور و تهدید چاقو وارد خانه‌اش شدم و همسرش را مورد آزار و اذیت قرار دادم و شبانه پیش از بازگشت شوهرش به خانه، همسرم و فرزندش را به خانه یكی از اقوام بردم و اثاثیه منزل را از طریق یك مركز باربری، از آن محل تخلیه و به شهرستان ورامین منتقل كردم.

بنا بر این گزارش، ناپدری شرور با قرار قانونی روانه زندان شد تا تحقیقات تكمیلی از وی برای فاش شدن دیگر اتهاماتش صورت گیرد.

با توجه به این كه وی به آزار و اذیت زن صاحبخانه سابقش اعتراف كرده است، دستور قضایی مبنی بر شناسایی محل سكونت وی آغاز شده تا صحت گفته متهم مشخص شود.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز