وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نکاتی برای حفظ سلامت مژه ها

هر چند داشتن مژه‌هایی زیبا برای تمامی زنان جذاب است اما رعایت چند نكته نه تنها می‌تواند به زیبا ماندن بلكه به سالم ماندن مژه‌ها و چشم‌ها كمك كند.

این چند نكته عبارتند از:

هر چند وقت یك بار برس ریمل خود را با آب و صابون خوب بشویید و آب بكشید.

هرگز درداخل اتومبیل در حال حركت ریمل نزنید چون امكان دارد نوك برس وارد چشم تان شود.

در صورتی كه ریمل شما خشك شد، در آن را محكم ببندید و داخل آب داغ بیندازید.

می‌توانید از یك قطره روغن بادام شیرین داخل تیوپ آن نیزاستفاده كنید اما توصیه می‌شود وقتی چهار ، پنج ماه از استفاده ریمل گذشت یا خشك شد، آن را دور بیندازید.

ریمل از موادی درست می‌شود كه به راحتی به باكتری و انگل آلوده می‌شود. پس اجازه ندهید كسی جز شما از وسایل آرایشی تان استفاده كند.

در صورتی كه شما دچار التهاب و حساسیت‌های پوستی هستید، توصیه می‌شود به طور مداوم از ریمل استفاده نكنید چون ریمل برای شما اسباب تسریع ریزش مژه را فراهم می‌كند.

هرگز مژه‌هایتان را نكنید یا كوتاه نكنید. چون رشد مژه نسبت به سایر موهای بدن بسیار كندتر است.

سعی كنید تا حد امكان از فرمژه‌های آهنی استفاده نكنید بلكه انواع پلاستیك را خریداری كنید.

همیشه بلافاصله پس از اینكه از حمام بیرون آمدید، از فرمژه استفاده كنید چون وقتی مژه‌ها با آب گرم خیس شده باشند، راحت تر و زیباتر بر می‌گردند و نمی‌شكنند.

می توانید به جای استفاده از فرمژه كه اگر به صورت ناشیانه استفاده شود، می‌تواند سبب شكسته شدن و ریزش مژه‌ها شود، از انگشت تان كمك بگیرید.

ابتدا دست تان را بشویید و سپس به طور دقیق پس از آنكه ریمل زدید، انگشت تان را روی ریشه مژه‌ها از پایین قرار داده و به سمت بالا فشار دهید تا زمانی كه ریمل خشك شود.

مژه مصنوعی را تا حد ممكن دو بار استفاده نكنید، اما در صورتی كه تمایل دارید، توصیه می‌شود مژه را برداشته لای دستمال آغشته به الكل بگذارید و آن را به طور كامل تمیز كنید سپس آن را با باد خشك كرده و در جای تمیز قرار دهید.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره