وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روشی برای شناسایی سرب در رژلب

روشی برای شناسایی سرب در رژلب
تحقیقات اخیر نشان داده است که برخی از لوازم آرایشی مورد استفاده زنان آلوده به سرب است و یک زن به طور متویط در طی ۱۰ سال میزان ۲ کیلو گرم سرب رابا استفاده از رژ لب وارد بدن خود کرده است.دکتر ناهید نمان که در بیمارستان تورنتو کار می کند بر این باور است علت افزایش انواع سرطان در زنان ارتباط زیادی به همین وسیله آرایشی دارد.
رژلب‌هایی که سرب دارند را بشناسید!
سرویس سلامت افکار نیوز – به این ترتیب اگر خانمی را می شناسید حتی اگر دوستش هم نداشته باشید سعی كنید او را هم در دانستن این اطلاعات سهیم کنید.

وی ادامه داد: اخیراً قیمت رژ لب هایی با مارک Red Earth و Sold at ESPRIT از ۶۷ دلار به ۹.۹۰ دلار تقلیل یافته است.آنها حاوی سرب هستند.

به گفته وی رژ لب مارکهای معروفی ماند کریسیتن دیور، لانکوم، کلینیکوشادو، چنل و ده ها مارک دیگر سرب دارند. وی به زنان توصیه می کند: این ها آزمایشهایی است که می توانید برای خودتان انجام هید اول مقداری از رژلبتان را روی دستتان بمالید سپس با یک انگشتر طلا روی آنرا مالش دهید اگر رنگ آن به مشکی تغییر کرد پس شما می فهمید که رژلبتان حاوی سرب است.

نمان ادامه میدهد: بالاترین میزان سرب مساوی است با بالاترین شانس ابتلا به سرطان.مراقب باشید رژ لب هر چقدر سرب بیشتری داشته باشند ماندگاری طولانی تری نیز دارند. اگر رژ لب شما مدت طولانی روی لبتان می ماند بخاطر مقدار بالای سرب آن است پس دیگر از آن استفاده نکنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره