وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نمونه هایی از تبلیغات زرد ماهواره‌ای

نمونه هایی از تبلیغات زرد ماهواره‌ای
چند دهه‌ای است که بنا به مسائل مختلف، تعداد ایرانیان مقیم امریکا زیاد شده است. کانون و مرکز اصلی این تجمع هم شهری نیست جز «لس آنجلس» که بعضی‌ها به شوخی آن را «تهرانجلس» هم خطاب می‌کنند. اینکه چرا لس‌آنجلس به مرکز تجمع ایرانی‌ها تبدیل شده،‌ روایات مختلفی برای آن وجود دارند. اما آنچه هست نشان می‌دهد در این شهر (طبق آمارهای غیررسمی) تا ۸۰۰.۰۰۰ هزار ایرانی زندگی می‌کند و این جمعیت به ما می‌گوید بیخود نیست که به آن تهرانجلس می‌گویند.
 
یکی از مشاغلی که در این سال‌ها در لس‌آنجلس شکل گرفته و چند سالی حسابی گُل کرده بود، راه اندازی شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان است. این شبکه‌ها که آغاز کارشان در دهه ۷۰ شمسی بوده، در طی سالیان اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند و محتوای کاملا زردی را به خورد فارسی زبانان داده‌اند، اما زردتر از محتوا، تبلیغات آنها است که هر انسان سالمی را از پای در میاورد. در ادامه چند نوع از تبلیغات این شبکه‌ها را بررسی می‌:کنیم تا خودتان قضاوت کنید و ببینید این تبلیغات ارزش اعتماد کردن را دارد یا خیر.

تبلیغات ماهواره‌ای

– لارجر باکس

 آنچه تبلیغ می‌کنند: آیا از کوچکی *** خود رنج می‌برید؟ آیا همسر شما می‌خواهد شما را طلاق دهد و از این وضع شاکی هستید؟ با ما تماس بگیرید، افزایش طول ۱۰ سانتی و عرض ۵ سانتی تنها در یک هفته!
تاثیرات بعد از خرید محصول از زبان یکی از مشتریان: خیلی کوچیک بود، نمی‌دونستم چیکار کنم.

 
اولش با خودم گفته این قسمت ماست و کاریش نمیشه کرد اما وقتی که این تبلیغات رو دیدم و محصول رو سفارش داد، کاملا شوکه شدم. اون اوایلش درد داشت، چون باید به گیره می‌بستم تا کش بیاد، اما این درد رو یک هفته تحمل کردم و بعدش دیگه راحت شدم؛ الان اعتماد به نفسم هم رفته بالا.
واقعیت: کسی را اطرافمان نداشتیم که تست کرده باشد، اما مطمئن هستم که اندازه‌اش تغییر نمی‌کند، خیالتان راحت.

– قرص‌های ترک اعتیاد

 آنچه تبلیغ می‌کنند: با قرص‌های ترک اعتیاد ما، در ۳۰ روز با اعتیاد خداحافظی کنید. یکی از مهمترین مزایای قرص‌های ما، عدم نیاز بستن شخص معتاد به تخت و یا مواردی از این قبیل است. تنها کافیست این قرص‌ها را مصرف کنید تا با دیدن مواد مخدر، درجا بالا بیاورید.

 تاثیرات بعد از مصرف دارو از زبان یکی از مشتریان: آقا من اوضاع‌ام خیلی خراب بود و هر روز بابت اعتیادم، زنم رو کتک می‌زدم و پول نداشتم که نون بخرم تا شکمم رو سیر کنم. یه روز مادر زنم اومد خونه‌امون و گفت اینا رو بخور، من هم خوردم و دقیقا بعد از ۳۰ روز، از این رو به اون رو شدم. الان عضو تیم‌ملی بدنسازی هستم، یه خونه تو فرشته خریدم و دفتر کاریم هم تو لندنه. به شما هم توصیه می‌کنم اگه می‌خواهید از این رو به اون روز بشید، این قرص‌ها رو مصرف کنید.
    واقعیت: این قرص‌ها چند صد هزار تومان پول شما را به باد می‌دهند و ممکن است سلامت شما با مصرف این قرص‌ها به خطر بیفتد.

– افزایش قد

    آنچه تبلیغ می‌کنند: آیا از قد کوتاه خود رنج می‌برید؟ آیا دوست داشته‌اید که عضو تیم‌ملی بسکتبال شوید و امکانش را نداشتید؟ آیا موقع نشستن پشت فرمان ماشین، نمی‌توانید جلوی خود را ببینید؟ با ما تماس بگیرید، دمپایی‌های جادویی افزایش قد.
    تاثیرات بعد از خرید محصول از زبان یکی از مشتریان خودشان: قبل از استفاده از این دمپایی‌ها، قد من ۷۵ سانتی‌متر بود و جزو دسته کوتوله‌ها به حساب می‌اومدم.

 
با خودم گفتم بهتره این دمپایی جادویی رو بخرم تا با ۵۰ سانت اضافی، قدم بشه ۱۲۵ سانت‌، اما در کمال ناباوری، قد من ۱.۵ متر افزایش پیدا کرد و الان ۲ متر و ۲۵ سانتی‌متر هستم. در حال حاضر عضو تیم‌ملی بسکتبال شدم و همه دخترها بهم لبخند می‌زنند. قبلا کسی محل سگ هم بهش نمی‌ذاشت، من خیلی خوشبختم، دوست‌تون دارم.
    واقعیت: ۵۰ سانت که هیچ، ۵ دهم میلی‌متر هم تاثیر ندارد. یکی از بازیکنان بسکتبال محله را می‌آوردند و جای آدم کوتوله سابق جا می‌زنند.

– سفت کننده:

آنچه تبلیغ می‌کنند: اگر از شُل بودن *******های خود رنج می‌برید، همین حالا تلفن را بردارید و به ما زنگ بزنید. به شما قول می‌دهد طوری سفت شود که با سنگ برابری کند.
تاثیرات بعد از خرید محصول از زبان یکی از مشتریان: اون اوایل بیش از حد شُل بود و از لحاظ شُلی با ماست برابری می‌کرد. بعد از اینکه محصول سفت کننده رو سفارش داد، ماشالله بزنم به تخته، عین یه تیکه سنگ شده. من یکی که خیلی خوشحالم و همسرم هم راضیه.
واقعیت: در این زمینه هم نمونه مشابه‌ای نبود اما بعید می‌دانید در حد سنگ سفت شود!