وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنی شیطان پرست با بیشترین آمار جستجو در اینترنت

زنی شیطان پرست با بیشترین آمار جستجو در اینترنت
لیدی گاگا در ۲۸ مارس سال ۱۹۸۶ در شهر نیویورک، آمریکا به دنیا آمد. لیدی گاگا در سن ۱۳ سالگی نخستین آهنگ خود را ساخت. وی در سال ۲۰۰۳ کار خود را با اجرای موسیقی راک در بخش‌های جنوبی نیویورک آغاز کرد و در اوت ۲۰۰۸ نخستین آلبوم استودیویی‌اش با نام شهرت (Fame) را به بازار عرضه کرد.
 
به گزارش ایران ناز این آلبوم در جداول موسیقی کشورهای بریتانیا، کانادا، آلمان، سوئیس، استرالیا و ایرلند شماره یک (نامبر وان) شد. فروش جهانی این آلبوم تا به امروز ۱۴ میلیون نسخه می‌باشد.

گاگا در سال ۲۰۰۸ آلبوم شهرت را روانهٔ بازار کرد. او گفت که این آلبوم دربارهٔ این است که چگونه هرکسی می‌تواند احساس شهرت کند. آلبوم بعدی لیدی گاگا به نام این گونه زاده شده‌ام اوایل سال ۲۰۱۱ عرضه شد. وی به صراحت اعلام کرده‌است که دوجنس‌گرا است.

 
زنی شیطان پرست با بیشترین آمار جستجو در اینترنت
 
او همچنین یکی از طرفداران سرسخت حقوق همجنس‌گرایان می‌باشد و در برخی از ترانه‌های خود همچون «این گونه زاده شده‌ام و آلهاندرو دربارهٔ این مطلب سخن گفته‌است. لیدی گاگا در سپتامبر ۲۰۱۱ رسماً حمایت خود را از باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در انتخابات دوره بعدی اعلام کرد.

لیدی گاگا پس از مایکل جکسون، اوّلین انسانی است که هوادارانش در فیس‌بوک از مرز ۱۰ میلیون کاربر گذشت.او در انتخاب لباس بسیار حاشیه ساز است. چیزی که زیاد خوشایند نیست جنس لباسهایش است که اکثرا از پوست حیوانات است.

 
در تصاویر جدید زیر خواننده 26 ساله معروف به شیطان پرست هنگام خروج از هتل خود در کپنهاگ، دانمارک در میان طرفداران گیر می کند و از وی امضا می خواهند. او بازهم با لباس عجیبش همگان را شوکه و به تیتر اول رسانه های هنری تبدیل شده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره