وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش اعتراض بسیار جالب زنان و مردان هندی +عکس

روش اعتراض بسیار جالب زنان و مردان هندی +عکس
51 نفر از زنان و مردان روستایی در اعتراض به دستور دولت ایالتی مادیا پرادش هند که منجر به زیر آب رفتن دهکده شان شده، 14 روز را در آب غوطه ور خواهند ماند. در منطقه مادیا پرادش هند، 51 زن و مرد در اعتراض به دستور ایالتی مبنی بر باز کردن تمامی دروازه های سدی در این منطقه که منجر به زیر آب رفتن دهکده‌شان شده است، 14 روز را در آب غوطه ور خواهند ماند.
 
معترضان به دلیل از دست دادن خانه هایشان خواستار پرداخت خسارت از سوی دولت هستند. دولت برای بالا بردن سطح آب سد مذکور و بدون توجه به بازسازی روستاهایی که در مناطق پایین تری قرار داشتند اقدام به باز کردن تمامی دروازه های سد کرده است که این امر خلاف دستور دادگاه عالی نیز بوده است.
 
روش اعتراض بسیار جالب زنان و مردان هندی +عکس
بر اساس دستور دادگاه عالی دولت شش ماه پیش از اجرای این اقدام می بایست این روستاها مورد بازسازی قرار می گرفت. اکنون در اعتراض به نقض این دستور و زیر آب رفتن دهکده، تمامی این زنان و مردان که تعدادشان به 51 نفر می رسد، 14 روز را در آب غوطه ور خواهند ماند.
اعتراض از دو روز پیش آغاز شده و تا 12 روز دیگر ادامه خواهد داشت و این در حالی است که به دلیل گزند ماهی ها و خرچنگ های داخل آب، پوست بدن این اعتراض کنندگان تحت تاثیر قرار گرفته و بارندگی نیز از سوی دیگر سلامتی آنها را مورد مخاطره قرار داده است.
 
روش اعتراض بسیار جالب زنان و مردان هندی +عکس

اعتراض کنندگان که بسیار خشمگین هستند،بی توجهی دولت شان را مورد نقد قرار داده و عنوان کرده اند که دولت کاملا چشمانش را به روی آنها بسته و کر و لال است. اعتراض کنندگان خواستار این هستند که دولت صرفا نیم متر از سطح آب را کاهش دهد.
 
اعتراض کنندگان با تاکید بر اینکه دولت باید به آنها خسارت بپردازد، عنوان کردند که دولت چاره ای جز گوش کردن به آنها ندارد در غیر این صورت عواقب بسیار جدی تر در پیش خواهد بود زیرا برخی افراد تا گردن در آب فرو رفته اند.