وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

10 نمونه از بهترین و مفیدترین غذاها برای انسان

10 نمونه از بهترین و مفیدترین غذاها برای انسان
1- سیب زمینی شیرین
یک منبع مغذی فوق العاده و یکی از بهترین گیاهانی که شما می توانید میل کنید. این گیاه شامل کاروتئیدها، ویتامین سی ، پتاسیم و فیبر است. آن را بپزید و سپس با سیب ترش یا آناناس خرد شده برای تردی و شیرینی بیشتر مخلوط کنید.

2- انبه
تنها یک دانه از انبه می تواند صد درصد ویتامین سی ، یک سوم ویتامین ای، مقدار قابل توجهی از پتاسیم که کاهش دهنده فشارخون است و سه گرم از فیبر مورد نیاز بدن در یک روز را تأمین کند. به اضافه آن انبه یکی از میوه هایی است که مقدار زیادی آنتی اکسیدان با خود دارد.

3- ماست یونانی
ماست یونانی بدون چربی مقادیر زیادی قند طبیعی دارد که می تواند با موز یا دسر دلخواه شما میل شود. این ماست انواع گوناگونی دارد که حتی نوع بدون چربی آن نیز خامه ای و ضخیم است. همچنین نداشتن مایع و خالص بودن آن نیز به این معنی است که این ماست دو برابر دیگر انواع ماستها پروتئین دارد.

4- کلم بروکلی
این گیاه مقدار زیادی ویتامین سی، کاروتئید، ویتامین کا و اسید فولیک دارد. آن را مقدار کمی بجوشانید و کمی فلفل قرمز به آن اضافه کنید و با کمی آبلیمو میل کنید

5- قزل آلای وحشی
امگا تری که در این نوع ماهی وجود دارد کمک می کند به کاهش خطر سکته های قلبی و حملات قلبی. نوع وحشی آن مقدار پی سی بی کمتری نسبت به نوع معمولی آن دارد.

6- نان ترد
کراکرهای غلات گندم سیاه مانند واسا، کاویل و ریویتا سرشار از فیبر و عاری از هرگونه چربی هستند. آنها را با عسل و مقداری دارچین میل کنید تا کمی شیرینی احساس کنید.

7- نخود
همه حبوبات مفید هستند. آنها سرشار از پروتئین، فیبر،آهن،مگنزیم،پتاسیم و روی هستند. اما نخود کمی با بقیه تفاوت دارد چراکه بسیار روان است. تنها کافی است که آن را بپزید و روی سالاد بریزید یا آن را به سوپ گیاهی اضافه کنید. می توان آن را با برنج یا دیگر غلات مخلوط کنید.

8- هندوانه
هندوانه یک جایگاه اصلی در ساختمان مواد مغذی دارد. یک استفاده استاندارد، حدود دو قاب، یک سوم ویتامین ای و ویتامین سی مورد نیاز در روز را تأمین می کند و همچنین دارای مقادیر قابل توجهی از پتاسیم و لیکوپن و کالری بدون نمک را دارا است. این میوه در زمینهای محلی و البته در فصل خود قابل برداشت هستند و همچنین هندوانه مقدار کمتری کربن نسبت به دیگر میوه ها دارد.

9- کره بادام زمینی
این محصول در سوپرمارکتها برای فروش وجود دارد که آماده میل کردن هستند برای استفاده در کیک یا سوپ یا جداگانه. این ماده مقدار زیادی ویتامین ای، سی و فیبر دارد.

10- سبزیجات برگ دار
هرگز منابع قدرتمندی نظیر کاهو، کلم، سبزیجات،شلغم سبز و خردل را ازدست ندهید.این سبزیجات برگدار شامل ویتامین ای، سی و کا هستند . همچنین شامل فولات،پتاسیم،مگنزیم،کلسیم، آهن ،لوتین و فیبر است. آن را می توان با آبلیمو سرو کرد.