وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حمله اینترنتی داس به وب‌سایت‌ها

هكرهای ایرانی با راه‌انداختن مجموعه‌ای از حملات اینترنتی علیه وب‌سایت‌های طرفدار نامزد رقیب و مختل كردن فعالیت آن‌ها، اعتراض خود را به‌ یكدیگر ابراز كردند.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش پی سی ورلد، روز دوشنبه (25 خرداد) سایت‌های متعلق به برخی خبرگزاری‌های ایرانی، سایت‌های خبری و وب‌سایت‌های برخی سازمان‌های دولتی به‌دنبال ارسال شدن ابزارهایی كه برای مسدود كردن سایت‌ها با ترافیك طراحی شده بودند، غیرقابل دسترس شدند و بازدیدكنندگان آن‌ها با پیام‌های خطای server is too busy روبه‌رو می‌شدند.

طبق گزارش وبلاگ zdnet، این اقدام از طریق سرویس میكرووبلاگ‌نویسی توییتر هماهنگ شد.

این نوع حمله اینترنتی كه به داس معروف است، به ابزار اعتراض سیاسی استاندارد تبدیل شده و طی سال‌های اخیر توسط معترضان زیادی در حملات اینترنتی به كار گرفته شده است كه حمله به سایت‌های استونی در سال 2007 و به گرجستان در سال گذشته از جمله این مواردند. [مفاهیم:

بر اساس این گزارش، در این حملات كاربران اینترنت به استفاده از ابزار خودكار به‌روز كردن صفحه مانند Pagereboot.com تشویق شدند، اما ابزارهای سفارشی حمله داس نیز مورد استفاده قرار گرفتند. یكی از این ابزارها به نام BWRaeper به یك گروه اینترنتی ایرانی ارسال شد و ابزارهای دیگر نیز از طریق توییتر و وبلاگ‌ها تبلیغ شدند.

به گفته Dancho Danchev، یكی از خبرگزاری‌های ایرانی هم یك قطعه كد وب را به صفحه خود اضافه كرد كه این حملات را به وب‌سایت‌های مخالفان هدایت می‌كرد.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره