وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این مرد بی رحم همسر خود را در دیگ پخت! (+عکس)

این مرد بی رحم همسر خود را در دیگ پخت! (+عکس)
دیوید وینز در مقابل دادگاه لومیتا در حومه لس آنجلس گفت: همسرم را داخل یك دیگ به ظرفیت بیش از۲۰۰ لیتر گذاشتم و مدت 4 روز روی آتش ملایم اجاق پختم. به گزارش ایران ناز داون وینز، زن ۳۹ ساله از اكتبر ۲۰۰۹ مفقودالاثر اعلام شده بود. حدود یك سال پیش دیوید وینز مالك رستوران تایم كانتمپوراری كافی شهر لومیتا نزد پلیس اعتراف كرده بود كه همسرش را به قتل رسانده است اما این خبر تا ۱۸ سپتامبر كه زمان آغاز محاكمه اش بود، منتشر نشده بود.

قاتل ۴۸ ساله در جریان محاكمه اش اعتراف كرد: اكنون واقعا به خاطر نمی آورم به چه دلیل دچار چنین خشم هولناكی شدم. اما به یاد دارم كه داون را گرفته دست ها و پاهایش را طناب پیچ كردم و دهانش را با نوار زخم بندی بستم. تمام شب او در همان حال بود. روز بعد او را بی حال یافتم و تصور كردم كه مرده است.

 
این مرد بی رحم همسر خود را در دیگ پخت! (+عکس)
او افزود: سپس پیكر داون را در همان حالت در یك دیگ بزرگ به ظرفیت بیش از ۲۰۰ لیتر گذاشته و مدت چهار روز بدن او روی آتش ملایم می پخت. پس از پخت كامل گوشتش را كه به راحتی از استخوان ها جدا شد با سایر پس مانده های رستوران و زباله های روزهای بعد مخلوط كردم و در مخزن زباله ریختم. قاتل به این ترتیب به راحتی جسد را از سرش باز كرد. تنها قسمتی كه جرات نكرد در مخزن زباله بیاندازد جمجمه زن بود كه آن را در خانه مادرش پنهان كرد.

پس از مفقودالاثر شدن داون، پلیس برای یافتن جسد او همه جا را جستجو كرد. پلیس كف رستوران دیوید را كه كاملا آن را بازسازی كرده و با موزاییك های تازه بتنی پوشانده بود حفر كرد. آنها در عین حال خانه مادر دیوید را نیز جستجو كردند بی آنكه كمترین رد و آثاری را در ارتباط با جنایت بیابند. به این ترتیب ، دیوید در دوقدمی ارتكاب یك جنایت كامل بدون كمترین ردی بود. اگر اكنون محاكمه می شود به دلیل این است كه نتوانست جلوی زبانش را بگیرد.

بیش از یك سال پیش او دست به خودكشی زد اما نمرد و به بیمارستان انتقال یافت. روی تخت بیمارستان برای نخستین بار زبان گشود و برای دخترش ماجرای مرگ مادر او را تعریف كرد. سپس نزد پلیس مجبور به اعتراف شد. اما دختر دیوید نمی دانست كه جسد مادرش چگونه ناپدید شده است. تا اینكه سرانجام ماجرای ناپدید شدن جسد زن در دادگاه توسط قاتل تشریح شد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره