وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با این روش ها علائم پیری را از خود به دور کنید

با این روش ها علائم پیری را از خود به دور کنید
در عصر حاضر بیشتر افراد به دنبال این هستند که علائم پیری را از خود به دور و جوان تر جلوه کنند…
امّا حقیقت این است که با گذشت سن، خیلی از آثار آن از جمله، چین و چروک های صورت و گردن، افتادگی حالت بدن، … بیشتر و بیشتر می شوند. ایران ناز از طرفی جرّاحی های پلاستیک نیز علاوه بر صرف هزینه های سنگین، دردآور و عوارض خاصّ خود را در بردارد. براستی چطور می توانید جوان ماند و از بروز علائم پیری زودرس جلوگیری کرد؟

در اینجا به راهکارهای عملی و موثّر دراین زمینه اشاره شده است که با رعایت این نکات، می توانید تا حدّ زیادی مانع از شروع نشانه های پیری در جسم و روح خود شوید.

۱- ورزش منظّم از ورزشهای هوازی همچون، پیاده روی و دویدن در فضای باز غافل نشوید، در حین ورزش به صحیح بودن نحوه ی انجام آن و تأثیرات مثبت بر تمامی نواحی بدن مطمئن شوید.

۲- برنامه غذایی مناسب همانطور که دائماً در مقالات قبلی نیز اشاره شده است، برنامه غذایی شما باید همواره سرشار از سبزیجات، میوه ها، مواد پروتئینی و چربیهای مفید، باشد. حتّی اگر لازم می بینید با مشورت پزشک، از مکمّل های غذایی و ویتامینها نیز استفاده کنید.

۳- مراقبت از پوست با پوششی مناسب، کلاه، مصرف کرم های ضد آفتاب استاندارد و تایید شده (حدّاقل با ۱۵ درجه مقاومت در مقابل خورشید SPF)، از تابش مستقیم اشعه خورشید بر پوست خود، جلوگیری کنید. از کرمها و مراقبت های پوستی جهت عدم بروز یا پوشش چین و چروک پوست خود، استفاده کنید. البته همواره در مورد داروی مورد استفاده از یک متخصص پوست کمک گرفته تا دقیقاً داروها و پمادهای مناسب با پوست شما را تجویز کند. از خرید انواع داروها و کرمهای تبلیغاتی که تنها پول شما را هدر می دهد و خود، موجب عوارض بعدیست، جدّاً خودداری کنید.

۴- معاینات سالانه برای اطمینان از سلامتی جسمی، حدّاقل سالانه برای معاینات و آزمایشات به پزشک مراجعه کنید. بسته به جنس، علاوه بر موارد فوق، انجام سالانه ماموگرافی، تست سرطان های سینه و رحم، تست پروستات و … الزامیست.

۵-خواب کافی این موضوع را جدّی بگیرید، عدم خواب کافی یا مناسب، مستقیماً بر پوست، روح و جسم شما تأثیرگذار است. به موقع بخوابید و در صورت مشکل بیخوابی یا نشانه های آن، از مشورت با یک پزشک دریغ نکنید تا این مشکل کوچک تبدیل به معضل مرض بیخوابی ممتد نشود.

۶- مراقب عواطف خود باشید! هر مشکل روحی و عاطفی، در نهایت منجر به مشکلات جسمی می شود. در صورت ابتلا به افسردگی، استرس، نگرانی و دیگر علائم ناراحتی های روحی، … با مراجعه به یک روانکاو و یا حدّاقل انجام تفریحات یا کارهای تفننی مورد علاقه خود، مثل پیاده روی در پارک، سفر و … این حالات را در خود کاهش دهید.

آرامش روحی یکی از عوامل جوان ماندن و سرزندگیست. چطور از بروز چین و چروک صورت و گردن، بدون عمل جراحی جلوگیری کنیم. مطمئن باشید با رعایت راههای طبیعی، بدون صرف هزینه های سنگین و عمل جرّاحی، قادرید تا همیشه از پوستی سالم و شاداب برخوردار باشید، بعضی از قسمتهای بدن بیشتر در معرض دید هستند، مثل صورت و گردن، اکثر خانم ها، بیشتر تمرکز خود را تنها به مراقبت از پوست صورت می گذارند و از پوست گردن غافل هستتذ و متأسفانه وقتی می فهمند که دیگر دیر شده، در اینجا به شرح نکاتی جهت مراقبت از پوست گردن و جلوگیری از بروز چین و چروک، می پردازیم:

۱- نحوه و جهت سر در هنگام دیدن تلویزیون، کار با کامپیوتر و … آیا وقتی تلویزیون می بینید، سرتان را راست نگه می دارید یا بطور خمیده، بطوری که چانه شما بروی گردن آویزان باشد؟ در صورت افتادن چانه بروی گردن، خود شما باعث شروع تدریجی و پیشرفت پیری زودرس، چین و چروک و افتادگی پوست گردن می شوید! پس همواره سر خود را صاف نگاه دارید.

۲- به اندازه ی مراقبت از پوست صورت به پوست گردن نیز برسید. بیشتر شما با شستن صورت خود، از کرمهای مرطوب کننده برای نرمی پوست صورت مصرف می کنید، همان موقع می توانید از همان کرمها برای نرمی پوست گردن نیز استفاده کنید. در صورت استفاده از ماسک های گیاهی و مراقبتی برای پوست صورت، این ماسک را بروی پوست گردن خود نیز بمالید. همواره با نرم نگاه داشتن پوست گردن از خشکی آن جلوگیری کنید که خشکی پوست باعث بروز زودهنگام چین و چروک می شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره