وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

براد پیت در آرزوی همکاری با بالیوود (سینمای هند)!

براد پیت در آرزوی همکاری با بالیوود (سینمای هند)!
براد پیت که تحت تاثیر «درام و رنگ» فیلم های هندی قرار گرفته است، امیدوار است در یک فیلم هندی بازی کند. به گزارش ایران ناز او میگوید که به صنعت سرگرمی هندوستان علاقه دارد و آماده امضا کردن قرارداد همکاری با یک پروژه بالیوودی است. او به آژانس خبری هندی IANS اظهار داشت: سینمای هند ظاهرا به شیوه خودش رشد خیلی خوبی رو به جلو داشته است.
 
من عاشق کار کردن در یک فیلم بالیوودی هستم چراکه در این فیلم ها رنگ و درام زیادی می بینیم. در صنعت فیلم سازی هند همانطوری که من شنیده ام افراد زیادی درگیر می شوند و تازگی ها ما چندین نمونه فیلم هایی دیده ایم که در اسکار شرکت کرده و در  صحنه جهانی نیز درخشیده اند. براد پیت همچنین خاطر نشان کرد که فرصت کار کردن با آیشیوارا رای بازیگر بالیوودی که از بازی در فیلم تروی منصرف شد را از دست داده است.
او ادامه داد: اگر به من فرصتی داده شود دوست دارم با آیشیوارا رای بازی کنم چون بازیگر بااستعدادی است. او یکی از مشهورترین بازیگران بالیوود است که به خاطر زیبایی، تیپ و مهارت های بازیگری اش حتی در غرب نیز مشهور شده است. من فکر می کنم ما شانس همبازی شدن با یکدیگر را در فیلم تروی از دست دادیم.