وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مصاحبه و عکس مشترک از امین زندگانی و همسرش

مصاحبه و عکس مشترک از امین زندگانی و همسرش
امین زندگانی که به تازگی نامزدی اش با الیکا عبدالرزاقی را به طور رسمی اعلام کرده است چندی قبل به همراه همسرش به شیراز سفر کرده و این دو نفر در برنامه ای تلویزیونی به نام خوشا شیراز حاضر شدند. ایران ناز، بخش هایی از گفته های این زوج هنرمند را در ادامه میخوانید:

الیکا عبدالرزاقی: همسر خوب باید همراه خوبی باشد

 
مصاحبه و عکس مشترک از امین زندگانی و همسرش
–همسر خوب باید همراه خوبی باشد، همپای خوبی هم باشد. الان که این جملات را گفتم خیلی خجالت کشیدم.
–هیچ وقت درس خوان نبوده ام و با شنیدن اسمش استرس می گیرم.
–حواشی یک جاهایی به این سینمایی که دارد نفسهای آخرش را می کشد کمک می کند، به زنده ماندن آن. اگر اسمی را فراموش کرده اید حواشی باعث میشود آن را به یاد بیاورید و این بازی، بازی قشنگی نیست که تحمیل میشود.
–در نوجوانی عاشق شعر خواندن بودم و برای صدایم همیشه اعتماد به نفس داشتم. در مدرسه سر صف سرود می ایستادم و با صدای بلند اشعار فریدون مشیری را می خواندم اما کلاس بازیگری پیشنهاد مادرم بود و وقتی آگهی کلاسهای حمید سمندریان را در روزنامه دید، گفت من از این آدم نمایشهای خوبی دیده ام، حتما در کلاسهایش شرکت کن؛ روز اول تفننی رفتم و آنجا به من گفتند تا زمانی که کلاس شروع شود باید چند عنوان نمایشنامه بخوانی من هم آن نمایشنامه ها را خیلی خوب خواندم و وقتی به استاد گفتم اینها را خوانده ام باورش نمی شد و گفت باید تا فردا خلاصه آنها را برایم بنویسی. خوشبختانه توانستم از این امتحان سربلند بیرون بیایم.

امین زندگانی: شوهر خوب باید حرف آخر را بزند

 
مصاحبه و عکس مشترک از امین زندگانی و همسرش

–شوهر خوب باید حرف آخر را بزند و بعد هم چشم بگوید.
–خانم رزاقی حافظه بسیار خوبی دارد و وقتی دیالوگی را بگویم تمام مشخصات مربوط به آن را می گوید.
–آدمها هرچقدر بتوانند از خودشان خاطرات خوب به جا بگذارند، خوشبختی را تولید و خوشبخت تر زندگی کرده اند.
 
معیار من برای خوشبختی خاطره خوب است که از ثانیه ها و دقایق و ساعتها شروع میشود. امیدوارم آدمها در هر شکلی که کنار هم قرار میگیرند بتوانند خاطرات خوبی ایجاد کنند.